Türkiyede yakışıklı bir erkek bile pasif kalsa yalnız kalıyor kıza ilk adımı o atacak hale geliyor acınası bir durum değil mi?

Bence çok garip ve acınası sizce?
Türkiyede yakışıklı bir erkek bile pasif kalsa yalnız kalıyor kıza ilk adımı o atacak hale geliyor acınası bir durum değil mi?
Cevapla