Allah rızası için yardım edin kafayı yemek üzereyim ne yapacağım?

Türlü türlü bahaneleri yüzünden 1 senelik ilişki bitti. ilk önce kpssyle Doğuya atanırsan ben uzaktan ilişki yürütemem dedi ben konuşmaya çalıştım çok seviyodum onu kaç kez karşısında ağladım. Hatta ben dengesizim seni üzüyorum falan dedi. Sen bunu haketmiyorsun dedi. Ertesi gün telefonda tartıştık. Bu nasıl sevgi sevdiğinden emin misin dedim. Sevmiyorum dedi. Zaten çok seven ilişkiyi sırtlanan taraf bendim. Çokta güzel olduğum söylenir ve çokta değer verdim gözlerim ışıl ışıldı. O sevmiyorum lafını duyunca evine gittim eşyalarını verdim bir iki laf söyledim. Benim hediye ettiğim fotoğrafımızı aldım aşağı imdim çöpün yanına attım. 2 aya yakın oldu ayrılalı. story bile atıyor doğru düzgün atmayan insan. kendi hayatına devam ediyor mutlu mesut. Bende güzelliğimi kullanıp güzel postlar atıyorum. Ama işe yaramıyor nafile kahroluyorum ölüyorum resmen. Galiba bir kızla konuşuyor tahminim o yönde sürekli online. Kızı da tahmin ediyorum ınstagramdan stalk yaptım. İlaç kullanmaya başladım psikolojimi hayatımı mahvetti kpssye hazırlanmayı bıraktım onun yüzünden Yataktan kalkmaya mecalim yok. Arayıp konuşsam ne olur? İçimde tuta tuta kahroldum. Söyleyemediklerim beni tüketti. Çokta özlüyorum nolur yardım edin aklım başımda değil. Gece gece ağlama krizine girdim. Arasam ne kaybederim? Onu kaybetmek istemiyorum lütfen yardım edin bana. Kafayı yemek üzereyim.
Allah rızası için yardım edin kafayı yemek üzereyim ne yapacağım?
Cevapla