Zaman ayiriyor ariyor yaziyor.
5 dakikaya geliyorum deyip
4 dakikada geliyor firsat buldugu her zamani bana ayiriyor.
Yinede bazen inanasim gelmiyor.
Seviyor mu diye tereddutte kaliyorum.
Zaman ayiriyor ariyor yaziyor.
5 dakikaya geliyorum deyip
4 dakikada geliyor firsat buldugu her zamani bana ayiriyor.
Yinede bazen inanasim gelmiyor.
Seviyor mu diye tereddutte kaliyorum.
Ben de zamanında yazmıştım bir kıza güzel bir şiir, şiiri okuduktan sonra benden soğumaya başladı halbuki güzeldi şiirim ve halen aklımda ahhshdh
😂😂😂oku oku
Uzaktan baktım öylesine tatlısın,
Kısa gözüküyordun ama belli ki çok katlısın,
Sen ne güzel bir insansın, herkes sana kansın,
Ben bir reçel olayım, gelsin baban ekmeğini bansın.
Buydu bence gayet doğal ve hoş qhwhshhs
Bence gitmesi hayirli olmus 🤣🤣🤣🤣
Ayıp len ayıp, doğaçlama bu kadar oluyor, insanlık ölmüş, usta bizim hayalleri siyah poşete koy kimse görmesin
😂😂😂
Cevap
5Cevap
Benim daha iyi bir şiirim var
Domates
Biber
Salatalık
Sevmezsen
Çok yaşa
Sevmezsen
Çok yaşa
Aşkolik
Çok dokunaklı biliyorum okurken ağlama olur mu asko
Şu an salya sümük agliyom hjkjhgfff
Hayır ama ağlama dedim bak benide aglaticaksin 😢
Gel aglayalim 😬🥺😥
😭😭😭😭
Şiir yazanı bulmuş, gelmiş dalga geçiyor.
Eğer şunu duysa bir daha konuşmaz sizinle, bence hakkı da.
Dalga gecmiyorum ki :))
Sondaki inanmamış kahkahalarıyla mı?
Ben olsaydım onu yazan, ciddi manada dalga geçtiğinizi düşünürdüm.
Onu seviyorum dalga degil
inanma yaşandı onaylandı
evet inan belki interneti kesilmiştir
Ne alaka 🤔🤔
hani daha önceden kızlara wtasaptan faceden falan yazmıştır mektup oalrak ilk sanadır
Siir yazdigi ilk kadin benim
evet diyorumya?
Hee hee yeriz yeriz inanma sakın
Tamam 😅😅
Zaten kimseyede öyle hissetmemiştir jdjdjdjd
kaldı mı böyle romantiz
İnan.
inanma
Niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?