AÇIK GİYEN KIZLARI EĞLENMELİK KIZ OLARAK MI YORUMLUYORSUNUZ?

Şimdi neden böyle olmalı vs kimse karışamaz tarzı şeyleri bir kenara bırakarak soruyorum bende farkındayım kimsenin karışamayacağını ama bir insani ilk kez gördüğünüzde dış görünüşüne bakarsınız ve bu karşı tarafın beyninde ön yargı oluşuyor veya onun hakkında ip ucu oluşuyor o kişiye dair eğer mini etekli ve açık bir kız görseniz veya gece vakti bu etekle dolanmış vs gibi bu kızı ister istemez eğlenmelik kaba tabirle obje olarak mı algılıyorsunuz fikirleriniz nelerdir?

AÇIK GİYEN KIZLARI EĞLENMELİK KIZ OLARAK MI YORUMLUYORSUNUZ?
Cevapla