Flört gibi olduğum biri var... dün gece mesajlaşıyorduk falan baya akıcı iken sohbet gece saat1.55 gibi birşeydi ama zaten tanıştığımızdan beri o saate kadar havadan sudan ekonomiden sohbet ediyorduk. Sonra sonunda umarım başını ağrıtmıyorum dedim. oda seninle konuşmak iyi geliyor dedi bende dedim aynı şeyi birden cevap kesildi mesaj görüldü oluyordu. biraz durdum yine mesaj attım yine görüldü oluyor ama cevap yok. Son attım bu kez görülmedi mesaj sabah da kusura bakma uyuya kalmışım yazmış inanmalıyım? Açıkçası benim aklıma başka şeyler geliyor ben buna resimde atmıştım resim derken normal resimlerim yoksa bu bakarak afedersiniz söylemek istemiyorum kendini tatmin etmeye mi çalıştı. sonra uyudu falanmı yoksa içimmi fesat benim anlayamadığım uykuya daldıysa tamam kaç kez görüldü mesaj sonra neden görülmedi kendi interneti kapamasa mesaj yine görüldü gözükmezmi?
Eklemeyi unuttum sosyal medyadan 5 gündür tanısiyoruz ve iyi biriydi gibi
Eklemeyi unuttum sosyal medyadan 5 gündür tanısiyoruz ve iyi biriydi gibi
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer