Sapık olabilirmi yoksa kuruntumu yapıyorum rica ediyorum ciddi yorumlar?

Flört gibi olduğum biri var... dün gece mesajlaşıyorduk falan baya akıcı iken sohbet gece saat1.55 gibi birşeydi ama zaten tanıştığımızdan beri o saate kadar havadan sudan ekonomiden sohbet ediyorduk. Sonra sonunda umarım başını ağrıtmıyorum dedim. oda seninle konuşmak iyi geliyor dedi bende dedim aynı şeyi birden cevap kesildi mesaj görüldü oluyordu. biraz durdum yine mesaj attım yine görüldü oluyor ama cevap yok. Son attım bu kez görülmedi mesaj sabah da kusura bakma uyuya kalmışım yazmış inanmalıyım? Açıkçası benim aklıma başka şeyler geliyor ben buna resimde atmıştım resim derken normal resimlerim yoksa bu bakarak afedersiniz söylemek istemiyorum kendini tatmin etmeye mi çalıştı. sonra uyudu falanmı yoksa içimmi fesat benim anlayamadığım uykuya daldıysa tamam kaç kez görüldü mesaj sonra neden görülmedi kendi interneti kapamasa mesaj yine görüldü gözükmezmi?
Eklemeyi unuttum sosyal medyadan 5 gündür tanısiyoruz ve iyi biriydi gibi
Sapık olabilirmi yoksa kuruntumu yapıyorum rica ediyorum ciddi yorumlar?
Cevapla