Hoşlandığın çocuğun ablasının numaranı alması? Ya da abla bahanesiyle numaranı alması?

Şimdi hoşlandığım çocuğun sınıf arkadaşımla benim sınıf arkadaşım kanka. Bu gün sınıf arkadaşım baba yazdı ki "kankam numaranı istedi ondan da hoşlandığım çocuğun ablası istemiş veriyimmi?" Bende "evet" yazdım. Bence numaramı ablası değil kendisi istedi. Bende korkuyorum ki beni ararım ve ailem görüş kızar. Belkide yalnış düşünüyorumdur belkide gerçekten ablası istemişdir. Yaaa off vicdan azanı çekiyorum. Napmalıyım? Tek size anlata bildim. Tek çarəm sizsiniz...

Hoşlandığın çocuğun ablasının numaranı alması? Ya da abla bahanesiyle numaranı alması?
Cevapla