(uzun zamandır gerçekten seviyor sunuz)
Terkederim
Sorarım
Arada kalırım
öfkeme yenilirim
sakince düşünürüm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
(uzun zamandır gerçekten seviyor sunuz)
yaptığı gibi yapıpda boş yere uzatmak gibi bi saçmalık yapmam gider düzgünce sorarım neden böyle yaptığını ha gerçekten geçerli bi sebebi varsa timam anlayış gösteririm ama yoksa onu kendimle ödüllendirmeyi bırakırım şu saatten sonra kıymetimi bilmeyen birine tek saniyemi vermem
kısa bi cvp verirse müsait değilim diye suratıniza ya da değilim derse ama açıklamadan neden olmadığını ne yapardınız
Cevap
2Cevap
Beni umursamadığı için ayrılırım
ooww taviz yok :)
Gider sebebini sorarim
soğukkanlılık iyidir diyosun.
Her zaman
Terk ederim ki yapmışlığım da var.
vayyy
Aynı şekilde görüldü yapıp uzaklaşırım.
bir mesaj alması lazım ama bir tık fazlası :)
Konuşurum.
kısa tatmin edici bir açıklama yapmazsa peki :)
Üstüne gider sorgularım. derdi neymiş söyler bi orta yol bulunur ya da ayrılıkla biter konuşmanın sonu
hep aynı döngüye sokma ihtimali yüksek
Tamamda üstüne gidince illaki neyse dökülür. O döngüye girmesinin sebebi ayrılırız diye korkudan irdelememek sormamak.
Deli olurum
bende çok ayar oluyorum
Ağzına tükürürüm 🥰
helal :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?