#selamgençlik 🍀🍀
Yanında sadece kendiniz olabildiğiniz biriyle nefes alıp vermek gerçekten yaşamaktır.. #tubasueda 🍀🍀
Yanında sadece kendiniz olabildiğiniz biriyle nefes alıp vermek gerçekten yaşamaktır.. #tubasueda 🍀🍀


Yakın arkadaşım. Okulda keskin bakışlarımızla birbirimizi yıllarca yiyip önyargımızın aynı staj yerine düşmemizle kırılıp birbirimizi tanıdıkça sevmemizle gelişen anans km betimlemeye gel anlayın işte
Ailem dışında sevdiğim arkadaşlarım var onların yanında hiç olmadığım kadar benim ve bunu kullanan insanlarda değiller çok şükür bu bana yeter de artar bile fazlasına lüzum yok.
Sevdiğim var, arkadaşlarım var ailem var
Çok teşekkür
Rica ederim 🙏
Cevap
8Cevap
Bir kız iki erkek arkadaşım. Yani rahatlıkla derdimi sıkıntımı paylaşabileceğim açabileceğim insanlar 8 yılı deviriyoruz..
En yakın arkadaşlarım var bi kaç tane işte onlara ifade edebiliyorum aileme falan edemiyorum yanlış anlıyorlar
Kimse yok arıyorum ama yok öyle bir arkadaş falan
Hiç kimse yok bende güven problemi var kimseye guvenemem
düşündüm de
kimse yokmuş..
Annem var :)
🤗😍😍🤗
Hiç kimse yok , ihtiyacım da yok
Of aga ya
Kimse yok..
Dostlarımın hepsi
Bu konuda her yerde rahatım
Ailem ve kuzenim
Herkesin yanında gerçek kendim gibiyim.
Yakın çevrem diyebilirim buna.
Ailem ve birkaç arkadaşım var.
@Madhatter0 puahhshdjsj
Çevremde ki herkesin yanında böyleyim..
Çok samimi arkadaşlarım
Ailem ve sevdiklerim
Arkadaşlarım
Hiç kimsem yok
kıyamam ya :)
Kankim var
bir kaç arkadaşım
Kimse
Kocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?