Severek ayrıldık şu an zor zamanlar yaşıyor aramalı mıyım?

1.5 yıllık bir ilişkimiz vardı çok güzel giden ciddi bir ilişkiydi. Biraz ilgisiz kaldığımı fark ettim ve onu uyardım. Daha önce Instagram yüzünden bir kez tartismistik tekrar onun yüzünden sorun yaşadık. Takipte oldugu kişileri temizlemesini rica ettim ondan umursamadı beni ve çok takıldığımi gereksiz büyüttüğü mu söyledi. Biraz tartıştık umursamaz oluşu ve benim düşüncelerimin bir önemi olmadığını düşündüm ve ara vermek istedim. 2 hafta kadar yazmadı aramadı beni sonra yazdı ve ne yapmak istiyorsun dedi bende böyle yapamayacağımi söyleyip ayrılmak istiyorum dedim bukadar kolay mı peki falan dedi sadece başka hiç bir çaba sarf etmedi ve bende karar verdim bitti dedim ve peki kendine iyi bak sevdiğim kadın diyerek istemsizce bitirdik. Bir aydır ayrıyız ve o şu an maddi manevi zor durumda biliyorum onu merak ediyorum ve böyle bir zamanda yanlız bıraktığım için vicdan azabı çekiyorum sizce aramalı mıyım? Ayrıca hiç bitmesin diye çabalamadigi içinde kızgınım. Siz olsaydınız o kötü günler geçirirken nasılsın diye sorar mıydınız?

Severek ayrıldık şu an zor zamanlar yaşıyor aramalı mıyım?
Cevapla