Ya nişanlın ya ben dedim, tepkisiz kaldı. Bende ayrıldım haksız mıyım?

Arkadaşlar hiçte etik olmayan bir başlık ve yazı okuyorsunuz doğru ama olayı anlatayım size, haklı olduğumu söylemiyorum tabiki ama haksız olduğumu da düşünmüyorum. 5 ay önce tanıştık bekardi sözde farklı davranışları yüzünden irdeleyip üzerine gidince bir buçuk yıldır nişanlı olduğunu söyledi. Aile zoruyla nişanlanmış hiç sevmemiş annesinn hatrina devam ettirmiş falan filan. Ama görseniz ipleri nasilda eline vermiş o kızın buna kan kusturuyo resmen. Ayrilcam istemiyorum diyip duruyor ama bir dedigini de iki etmiyor. Çok fena aşık oldum ayrılır mı diye bekledim ne yalan söyleyim doğru değil biliyorum ama acı çektiğini görüyordum. Numarasını bile vermedi kızdan korkusuna çünkü her alanda hayatını ellerine teslim etmiş WhatsAppa wepten bile takip ediyor herşeyini kontrol ediyor. Bu kadar hayatını kontrol etmesine ve benim için bişey yapmamasina delirdim en sonunda bıraktım. O kızın istekleri doğrultusunda hayatını idame ettirmeye devam et, senin bir hayatın yok ama okizin iki hayati var biri kendinin diğeri senin hayatın. Bırak o yaşasın sen diye bişey yok artık dedim. Ağladı bırakma dedi ama dinlemedim artık yeter... Haksız mıyım?
Ya nişanlın ya ben dedim, tepkisiz kaldı. Bende ayrıldım haksız mıyım?
Cevapla