20 yaşındayım hoşlandığım kişi 26 yaşında, açılmalı mıyım?

Sohbet yok bir şey yok sadece bakisma ama çok nadir dan diye açılsam kötü olur mu hiç cesaretimde yok çocuk olarak görüyordur cocuksuyum biraz bedenim ve ruhum o da aksine büyük duruyo olgun

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çocukta iş yok utangaç çekingen bir şey
20 yaşındayım hoşlandığım kişi 26 yaşında, açılmalı mıyım?
Cevapla