Bir zıtlaşmanin sonucu nereye geldi dün akşamdan beri ağlıyorum artık napmalıyım?

Beni kıskandırmak için herseyi yaptı bende ufak bisey yaptım konu bile değil uzattı uzattı anlattım umrumda değildi sen yaptığın için sinirden yaptım dedim bilerek mi beni üzüyor yalvarayım istiyor bilmiyorum özür dilemicem çünkü hata yapmadım ama çook sevdiğimi böyle yapma bak uzatma konuyu dedim hâlâ kendi yaptığında değil, benim konu bile olmucak basit bişeyin konusunu yapıyor yalvarırım böyle yapma dedim hâlâ devam ediyor sizce artık napmaliyim?
Bir zıtlaşmanin sonucu nereye geldi dün akşamdan beri ağlıyorum artık napmalıyım?
Cevapla