Çok yalnızım arkadaşım sevgilim yok napmalıyım?

Çocukluğumdan beri fazla arkadaşım olmadı tek tük arkadaşım oldu o da dönemsel oldu yani daha sonra araya soğukluk girdi , sevgili konusunda aldatıldım kandırıldım ilgisizlik sevgisizlik bunlar bende travma oluşturdu erkeklere karşı da soğudum , zamanında inanılmaz süslenirdim saçlarım sapsarı herkes dönüp bakardı ama geçmişe döndüğümde boşuna o kadar kendimle uğraşmışım diyorum şimdi eşofman CRopla dolaşıyorum arkadaşlar yalnızlık çok zor şu an çok güzel bir mesleğim var ( mesleği sormayın ama çok yalnızım ) başa çıkamıyorum bu yalnızlıkla napmalıyım sizce

Güncellemeler
+1 yıl
burada aramıyorum birini
Çok yalnızım arkadaşım sevgilim yok napmalıyım?
Cevapla