En yakın arkadaş ile sevgili olmak ya da olabilmek?

Çocukluğumdan beri herkesten daha iyi anlaştığım bir karşı cins arkadaşım var. Hemcinslerimle bile paylaşamadığım dertleri anlıyor ve kafalarımız ve karakterimiz tamamen birbirimizin aynısı diyebilirim. Onun da 3.5 senedir ilişkisi yok benim de. 30 yaşına gelince kimse olmazsa evleneceğiz sözünü verenlerdeniz :) fakat şöyle bir durum var ki sürekli farklı memleketlerde oluyoruz şimdi 1.5 haftalığına benim yaşadığım yere yani kendi memleketine de döndü ama yine gidecek ve ben ona karşı bir şeyler hissediyorum uzun zamandan beri böyleydi zaten fakat arkadaşlığımızı bozmamak için hiçbir şey yapamıyorum. Sanırım o da böyle düşünüyor emin değilim bunu nasıl anlayabilirim yardım eder misiniz? Ya da hiçbir şey yapmamalı mıyım?

En yakın arkadaş ile sevgili olmak ya da olabilmek?
Cevapla