12 yıllık evliyim eşim kanser oldu ona baktım çalıştım şimdi ise ayrılmak istiyor?

Merhaba şu an kardeşimin hesabından yazıyorum. Ben 12 yıldır evliyim evliliğimin 2. Yılında eşim kan kanseri oldu ona baktım çalıştım elini hiç bırakmadım zor zamanlardan geçtik tedavi ve ilaç ücreti vs hepsini ben çalıştım ödedim. Son 5 yıldır sağlığı yerinde hem de maddi olarak iyi durumdayız. Bana artık benimle evli olmak istemediğini hayallerinde ki gibi bir kişi olmadığımı söyledi. Ailemin yanındayım ve nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum.

12 yıllık evliyim eşim kanser oldu ona baktım çalıştım şimdi ise ayrılmak istiyor?
Cevapla