Eşim kan kanseri oldu ona baktım çalıştım elini bırakmadım şimdi ise ayrılmak istiyor benden?

Merhaba ben kardeşimin hesabından yazıyorum 12 yıllık evliyim evliliğimin 2. Yılında eşim kan kanseri oldu. Eşimi asla bırakmadım çalıştım eşimin tedavi ücreti, ilaç ücreti vs hepsini ben çalıştım ödedim ailesi de yardım etti. Kötü zamanlardan geçtik sabır ettim son 5 yılda çok iyiyiz yani hastalığı geçti, maddi anlamda iyi yere geldik. Şimdi ise benden ayrılmak istediğini beni sevmediğini söyledi. 2 gündür ailemin yanındayım. Nasıl bitecek bu zamanlar?
Eşim kan kanseri oldu ona baktım çalıştım elini bırakmadım şimdi ise ayrılmak istiyor benden?
Cevapla