Ya üst kat komşumuz olan adamla sürekli konuşmak zorunda mıyım?

Kendisi 50 yaşından büyüktür baya yaşlı bir adam. Nerede görürse görsün konuşuyor artık apartmanda denk gelmemeye çalışıyorum ama kapıyı açtım diyelim o da geçiyorsa illaha konuşuyor. Bir keresinde başka işi olmasına rağmen geldi dış kapıyı açtı ve gitti. Ya ben açamıyor muyum ne gerek var? Denk gelmemek için dua ediyorum ya

Ya üst kat komşumuz olan adamla sürekli konuşmak zorunda mıyım?
Cevapla