Sizce bu durumda ne yapmalıyım, kız erkek arkadaşıma yürümüş mü?

Sevgilim aile dostlarının kızıyla mesajlaşıyordu. En son 2 ay önce mesajlaşmışlar nedense bu ay kızın sık sık mesaj atası gelmiş. Çünkü bizim olduğumuz şehre taşınıyormuş. Konuşmalar sırasında kız buna "canım, öpüyorum" tarzı ifadeler kullanmaya başladı. Hatta kalp falan atıyor ve durduk yere konu açıp konuşmaya çalışıyordu. Ben bundan işgillenip erkek arkadaşıma ilişkimiz olduğunu söylettim mesajla. Kız arkadaşımla etkinlik yapmak istiyoruz, sence ne yapalım tarzında bir mesaj attı. Kız sadece önerilerini söyledi ama hiç kız arkadaş konusuna yorum bile yapmadı ve iyi eğlenceler dedi. Sıfır emoji. Sadece Ahmet'cim tarzında bir konuşma ibaresi. Sizce kız erkek arkadaşıma yürüyor muydu?

Sizce bu durumda ne yapmalıyım, kız erkek arkadaşıma yürümüş mü?
Cevapla