yani anlaşamadık diye bir süredir konusmuyoruz tabi bir yıl boyunca flörttük diyebilirim gelmeli gitmeli, neyse ikidir paylaştığım sarkıcının farklı sarkı sözlerini hikayemi izledikten 10 dk sonra tweet attı acaba sizce neden yapıyor? bu arada ben böyle olsun istemedim sevdiğimi biliyor onu ama onun isteklerini karşılamayacagımı dile getirdiğim için sevgili olamadık zaten bu yuzden bir yıl gitgelli bir ilişkimiz oldu sevgili olmadık olamadık
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kendince ilgi çekmeye çalışmış ama bir ilişkide onun isteklerini karşılayacak biri değilsen oda bunu kabul etmedi ise hiç uğraşma bence
doğru zatende ben seviyorum bunu biliyor ve sınırlarım olduğunuda biliyor ve ilk kendisi bana duygusal olarak yaklaştı sonra tam olarak hiç gitmedi isteklerini karşılamaycagımı bilmesine ragmen... peki twitini begendim şimdi bakalım sadece içimden geldi
O seni bir şekilde isteklerine hazır hale getirmek isteyecektir
doğru çünkü kendi de söyledi zaten bu istekleri hep olucak diye ondan yapamadık ilişkiye dönmedi... ama ben sevsem dahi sınırlarımı korurum yani ilk kez birini sevdim bu yaşımda ama kendimle bu konuda gurur duyuyorum
Hayat senin kararlar senin
öyle de keşke nazlanmasa bilse nasıl sevicem aklı durur belkide bu süreçte farketti de kabullenemiyor
😂
Kiminin açlığı Sevgi kimisinin seks
doğrudur ama belli bazı dönemlerde hormonal olarak dürtüler artış gösterir ama sadece belli bir zamanın gecmesi gerek ben onun bu dönemine denk geldim diyelim duygudan yana kör oldugu bi süreç diyelim ama görmesi uzun sürmez
Umarım erkenden görebilir
umarım
ayy inanamıyorum şimdi de paylaştığım şarkının sözünü direk tweet attı sizce ne demek oluyor, begeneyim mi
Bilerek mi öylesine mi beğeni konrtol ediyor beğen bence
Üst üste tweet attı dün akşam aynı şarkıcının hem paylaştığım şarkısının hemde diğer iki başka sevdiğim şarkısından tweet attı yani 3/4 tweet attı bilerek yapıyor ilki beğendim çünkü ardından yarım saat sonra paylaştığım şarkıdan attı tweet
Bu kadar uğraşmak yerine bir selam yazsa daha hoş olur 😊
Ama cidden bu bi dikkat çabalama ben burdayım deme değil mi ya üst üste bu kadar da tesadüf olmaz dimi
Tesadüf değil açıkça bak ben buradayım yaz bana der gibi bekliyor. Ama biraz cesaretli olup kendi selâm yazsa daha hoş olur
Haklısınız gerçekten ama ben çok çabaladım ya seviyorum ciddi anlamda, ama yazmıyacagım o yazsın yazsın ya acaba ne zaman yazıcak
O yazana kadar bekle o vakit çabalasin emek sarf etsin
Ben bu saatten sonra yazmam zaten çok yazdım çok gururumu hiçe saydım görüldüler yedim ama sevdim diye çabaladım bu yüzden yazmam onun yazması gerek
Aynen öyle artık sıra onda sen sadece izle
Aynen izlemeye başladım artık beğeni falan da yapmam twitleri paylaştığım hikayeleri görsün öyle olsun bakalım
Cidden dikkat için yapıyor çaktırmadan kenardan paylaştığı storysine baktım yani görüntülemeden benim ona aldığım küçük hediyeyi çıkarmış rafından onu paylaşmış ben anladım şu an tam anlamıyla yazıp sorayım diye yapıyor bu kadar net
Çok haklısın ama iyi ki farkına vardin
Yazmam görüp geçerim o zaman
Yapılmasi gereken de bu
Teşekkür ediyorum 🙏🏽
Rica ederim.
Bence ima yok sen ima olduğuna inanmak istiyorsun sadece
hikayelerimi ilk izleyen kişilerin başında olmaya basladı ve ikidir böyle paylaştıgım şarkıcıdan baska sarkı sözü ile tweet bence bi tık ima olabilir ya
Bence konuş o zaman
onun yazması gerek çünkü çabaladım ilk kez biri için gururumu hiçe saydım hemde defalarca yalnızca onun için ama sonuç böyle işte keşke bilse ne kadar içimde deger ve sevgi barındırdığımı ona karşı...
Ben kadınlar erkekleri üzüyor sanıyordum ama kadınlar daha dertli o zaman zamana bırak
aynen zamana bıraktım hayırlısı olsun beni üzdü ama seviyorum ilk kez böyle hissettim ve zamanla anlayacak beni biliyorum sadece zaman
Hayırlısı
şimdide paylaşmıstım ya sarkıyı direk sözünü storymdeki şarkıyı twitledi
Bence dikkatli düşün twiti paylaşan sevdiğini de söyler seni sevdiğini söyleyemeyecek kadar cesaretsiz değildir sen açılırsan seni alternatif olarak düşünür
Çok farklı bir durum
yine kafa karıştırmaya calısıyor acaba önceki twiti begendim diye mi yaptı , umursamadan begenip geciyim mi begenmiyim mi sizce
Bu düşünceler ile ya öyledir ya da senin hayallerinle oynar bunlara bakar bir şey çıkartmak en iyisi yaz neden benim paylaştığımı paylaşıyorsun yoksa seni her seferinde bir umuda bağlıyor belirsizce
ya sırf yazayım diye yapıyorsa burnu düşse almaz en son görüldü atmak zorunda kaldım wp den oda Instagram dm den görüldü bile atmadı
Seni sevmiyor bence
Kalbini başka kişilerin amaçsızca eylemlerinde yorma çünkü anlattıklarında bir sevgi yok ve sen bunu farklı anlamlandırıyorsun
sevgisi olsa bile kokak kendine bile itiraf etmez , peki sizce begeneyim mi twiti zaten yazmam bu saatten sonra da
Bence beğenme senin her adımın karşı tarafı egoist yapar
haklısın egosu var begenmiyim bunu, çok teşekkür ederim
Bırak seviyorsa o sana gelsin senin bu davranışlarını çözmüşse eğer bunları bilerek de yapıyordur egosunu tatmin etmek için bayan olan sensin ağır dan al kactane dünyada erkek var o kimki sen yeterki görüşünü değiştir kimse vazgeçilmez değildir bunu hayatına biri çıkar karakter ve fiziksel olarak ondan daha üst seviye olur o zaman anlaşılır sen aynı nokta da durduktan sonra seni yedek kadrosunda oyuncuya çevirir acaba şu an kaç tane sevgilisi bunu düşün ilk önce seven insan ilgisiz alakasız şeyleri bütünleştirip bir şey çıkarmaya çalışır ama bunlar hep yanılgı onun umrunda bile olmazsın onu seni düşünmez sen kendini düşün lütfen
Net yazıyorum ağır yazıyorsam eğer özür dilerim senden gerçekten onun elinde oyuncak olma
cok tesekkür ediyorum , dediğiniz gibi davranıslarımı ne tepki verecegimi kesin bi şekilde biliyor ondan dolayı yapıyor , sanırım bu konuda bırakmalıyım zamana ciddi anlamda zamana bırakmalıyım. Varsa bir duygusu gelir belki...
Bakın kötü bir duygusa varsa size karşı eğer bu şahsın sizi çözmüş sizi her zaman üzer
Beni çözmesine ben fırsat verdim be yazık ki yani açıkçası ben bu yaşıma kadar bir çok insan tanıdım arkadaşım oldu 17 yıl eğitim gördüm başka şehirlerde okul okudum ve hiç hayatıma birini almadım ve bunu biliyor ilk olduğunu yani olacağını biliyordu ondan dolayı zaten her türlü üzdüğünü biliyo çok kırılgan olduğumu onun için çok çabaladığımdan biliyo , bilemiyorum bana şu an zarar vermedi yani genel anlamda ama beni tüm hücrelerime kadar parçaladı diyebilirim en içimden
Bence bu kişi herkes den daha çok zarar vermiş sana bağımlılıktan onu iyi birisimiş gibi görüyorsun
İyi biri değil zaten kimse iyi değil ama ben sadece onu ilk gördüğümde bile tarifsiz bir yakınlık hissettim sanki önceden çok yakından tanıyormuş gibi bir his , ama halbuki yeni tanıdım öyle iyi anlıyordu ki beni aslında kendi bile farkında değildi yani kimse surat ifademden anlamazken o beni okuyabiliyordu ama benim onu okumama izin vermedi çünkü yetmedim ona. Ama iyi biri değil bunu iyi biliyorum
Yetmedim ona kelimesi ile kendinizi düşürürsunuz umursamayın bırakın ne hali varsa görsün
Belki de fazla geldim çünkü benim kalbim çoğu kişinin ki gibi yol geçen hanı olmadı 24 sene kimseye vermedim o ise elinde tutamadı çünkü kalbi otoban mı diyim han mı diyim hissizleşti belliki
Otel dir kalbî sizin değerinizi bilmiyor
Sadece zaman belki de gerekli olan
her şey gönlünce olsun
Teşekkürler 🙏🏽 her şey için
🙏 önemli değil
Evet de göndermeler çok ergence artık ya
ama bi ima var dimi kendi kendime gelin güvey olmayayım :)
Var gibi
tesekkür ederim yorum için , ben twiti begenip gectim :)