Eşim sürekli bir bahaneyle eve geç geliyor, sizce aldatma ihtimali var mı?

İzin gününde bile sabah çıkıp gece 11-12 lerde geliyor ben trip atınca bağırıp çağırıp sevgilimle buluştum onu eve attım vs şeyler söylüyor sonra da gelip özür diliyor. Sizce aldatma ihtimali var mı? Sürekli saçma sapan bahaneler sunuyor yok arkadaşımın evini tasicaz yok şöyle böyle sürekli bir işi çıkıyor bu aralar da hep mesaiye kaldığını söylüyor. Eczanede acil ilaç deposunda çalışıyor. Mesaiye kalma durumu oluyor mu gerçekten?

Eşim sürekli bir bahaneyle eve geç geliyor, sizce aldatma ihtimali var mı?
Cevapla