Bunu ben de görünce gülmüştüm 😄 benim için o konularda annem bildikten sonra babamın görme ihtimali yok gibi bir şeydir ama annem bilmiyorsa sıkıntı bir şekilde kesin bulur asla saklayamam. 😁
Olsun olsun doğru emoji anneler çiçektir hepsinin ellerinden öpüyorum diye toparlayalım 😂 Ayrıca aslan burçları iyidir ben severim iyi anlaşılır şanslısın 😄
Benim ailemin bilmeme ihtimali yok, ilişkim olursa ben söylerim. Ama sevgilim söylemekte zorlanıyorsa ona hediye göndermek zor olurdu sanırım 😅 paylaştığın görseldeki gibi bir durumu kesin ben de yaşardım 😂😂
Tabiki öyle. Kızlar için bunu söylemesi biraz daha zor oluyor 😅 Ama söyleyememesi bu açıdan iyi ya. İleride gülerek çocuklarımıza anlatacağımız bir sürü komik anımız olur 😂😂
Ailesi bilmiyorsa asla göndermem çnce ailesiyle tanışmam lazım tanıştıktan sonra hem annesine hem de ona hediye gönderirim öyle de romantik bir boy um 😂👍
Hediye almak sorun değil de göndermek sıkıntı yaratabilir tabiki ama taktik çok yani karşıdaki kişinin ailesinden birisi bile alsa kargoyu kimin gönderdiğini anlamayacak şekilde tertibatlar yapabilirim asahsa😂