Ayrıldıktan sonra erkeklerim öfkesi ne zaman geçer?

Eski sevgilimle 5 yıllık beraberliğimiz vardı ayrılalı 2 ay oldu, en son 1 hafta önce konuştuk, ve çok öfkeliydi, ben iyi şekilde yaklaşmama ve alttan almama rağmen çok öfkeli şekilde cevap verdi ve bir daha yazmacağına armayacağına ve benimde ona yazmamı istemedi sanki atar yapıyor gibi geldi ama anlayamadım. Hatta beni unuttuğunu adımı dahi hatırlamadığını bile söyledi. Hatta bu ayrılık sürecinde benim tekrar yüz yüze buluşmak istediğini görüşmek istediğinide belirtmişti. Sizce öfekesi geçip bana ulaşmaya çalışır mı?
Ayrıldıktan sonra erkeklerim öfkesi ne zaman geçer?
Cevapla