
Çocukluk bilyelerimi özlüyorum
Yeni bir çizgi filmle uyandığım o sabahları
Çıkınca çıkmamasını dilediğim şu sakalların
Seni bilmiyorum ben büyümekten haz almadım…

Çocukluk bilyelerimi özlüyorum
Yeni bir çizgi filmle uyandığım o sabahları
Çıkınca çıkmamasını dilediğim şu sakalların
Seni bilmiyorum ben büyümekten haz almadım…
Hayır olmadı.☺️Hayatima gelen her insanın gelmesi gerekiyordu. Bazı insanlar bize bir seyler öğretir , bazıları kendi içimizde bilmediğimiz yönlerimizi kəşf etmemize yardımcı olur, hiç bir karşılaşma tesadüf degildir. Bazılari ise sizi incidir onlarda sizi güclü kılan insanlardır.😊Hayatima gelmiş ve gitmiş her kes İyiki geldi bana bir şeyler katdilar ve bu günki ben varım. Kendi hatalarımin farkına varıb yeni bir ben yaratdım. Bakdim nerede hata yapdim hiç bir zaman karşındamkini suçlamaya acele etmedim. Suc hiç bir zaman tek kişilik olmaz diye düşünen bir yapidayim. Bence insanlar hata yapmalıdır hayatı öğrenmek için. Hatalar onlardan dərs çıkarıb daha çok gelişmek ve büyümek içindir. Hayatimiza giren insanlarda öyledir keşke girmeseydi diyemezsiniz. Mesela ben eski kocamdan çok zulüm gördüm. Ama şimdi diyorumki İyiki bu adam geldi ve ben şimdiki ben yapdi. Belki öyle olmasaydı şimdiki ben asla olmayacakdi. Daha güçlü ve azimli kadın oldum. Yani geçmişi sevgiyle bagislayib geleceğe yeni sayfa açın.❤️
Bu kişi veya kişilere hiç sahip olmayanları şanslı buluyorum. herkes her konuda şanslı olamaz ancak bazı şeyler vardır ki insanın zihninde hep izi kalır. bunlar travmalardır. nasıl ki fiziksel travmalar insanda kalıcı marazlar bırakırsa, duygusal travmalar da böyledir. insanda kalıcı güven problemleri ve bağlanamama problemleri, hatta hayata senkronize olamama problemleri bırakır. umarım her şeye çözüm bulan teknoloji kalbi kırık insanlar için de gelecekte bir tedavi bulur. belki de lobotomi tek çözümdür.
Çeşitli hastalıkları tedavi etmek için beyni, şizofreni semptomları ve işitsel halüsinasyonlar olan hastaların beyin korteksinin parçalarını çıkardığı zaman, hastaların sakinleştirdiği bir ameliyat türüdür... bildiğime göre biri tamamen yaşadığı duygularını silince hisizliğine dayanamayarak intihar bile etmiş.
Eskiden olsa evet derdim ama şimdi düşüncem bu yönde değil. Hayatımıza giren her insanın bizim yararımıza var olduğunun inancındayım, bu çok kötü bir insan olsa bile o insan bize hayatta bir ders verir. Dersi iyi bellersek eğer hayatımızdan otomatik olarak çıkar
Cevap
22Cevap
Hayatımda yer almadı kendisi ama keşke tanımasaydım diyorum.
Şu an sevgili fobim olmazdı ve hoşuma kaçan biri olduğunda manyak gibi onu itip uzaklaştırmak yerine normal insanlar gibi davranıp onu yaşayabilirdim hehe
Kötü insanlarla çok yüzleştim onlar olmasa iyi olurdu
Babam keşke hiç olmasaydı o olmasaydı ben de olmazdım biliyorum ama her şey daha iyi olurdu
Olmuştu ya iki sene önce benim sevdiğime pişman olduğum tek kişi
Bir tek kişi için diyorum bunu.
Olmasaydı da olurdu..
Evet çok oldu hatta iyi ki olmuş dediklerimden daha çok
Hayatıma giren, girdikten sonra çıkan, girermiş gibi yapıp kaçandan, girince ooo burası da rahatmış diyip kalmak isteyenden, istediğini alamayınca ardına bile bakmadan çıkanlardan Allah razı olsun. Siz olmasaydınız bu halde olmazdım canoşkiler, sizi öpoşkiler.
Bu sefer çektim kanka fırfırı
Bunu yazan tosun
Hayır iyi ki olmuş işte, olmasaydı daha büyük sıkıntılarla karşılacağımı düşünüyorum. Erkenden olması en azından bir şeyleri büyük ölçüde farketmemi sağladı, belki daha dönülemez hatalardın önünü kestim bu sayede...
çocukluktan kalma bilyeleri.
Araba olarak da kullandığım çok fonksiyonlu lasitk ayakkabıları
Sandalyeden yaptığım kızağımı,
Babaannemin ördüğü o iğrenç renkli süvetirimi bile özlüyorum...
Elime bir kılıç alınca He Man oluşlarımı
Bir değneği üzerine binip Tarkan oluşlarımı yağ tenekesinde.
Oynak hava çalışlarımı özlüyorum..
(tövbe yalan oynak havada çalamaz kafa ütülerdim😂😂)
Soru neydi detaya daldım yazasım geldi..
Ha tamam hiç olmasaydı dediğim kimse olmadı ben seçtiysem doğru kişidir o!
Yanlış yapmış olması seçimlerimi sorgulamamı gerektirmez hepsinden farklı bir deneyim yaşadım iyi ki varlar derim her zaman 😊
Oldu illaki oluyor dönem dönem de oluyor uzun vadede oluyor bunu dedirten çıkıyor bazen en yakının oluyor bu bazen en uzağın hayatın kuralı bu bana da diyenler olmuştur pek sanmıyorum ama her zaman bir ihtimal vardır kimin kalbinde ne kadar, nasıl bir yerim var bilemem Allah bilir de.. ben geçmişe özlem duymuyorum🙂
Hayır olmadı. Öyle ahım şahım kötü bir anım yok. Gerilmeler olmuştur ama sonuçta geçmiş var. Kendime ve geçmişime saygı duyarım. Yanlış olsa bile bir şeyler öğretti.
Oldu, eski bir dost görünümlü kazıklı voyvodaydı.
Ben hallettim, gereken yapıldı 😄
Olmadı..
Herkes, iyi ya da kötü bir şekilde hayatımda olması gerekiyormuş, oldu, bitti..
Hepsine hakkım helaldir..
Evet oldu hâlâ hayatımda ama keşke olmasaydı her şey daha farklı olabilirdi
Evet oldu ama her hata bir ders bırakıp gider. Böyle de bakmak gerek.
Keşkeleri minimalize etmeye çalışıyorum hayatımda artık o yüzden hatırlamaya gerek yok yaşandı bitti gitti.
Var bir kac kisi. Beni rahatsiz etmis, huzurumu kacirmis insanlar ama hepsiyle basa ciktim cok sukur. ✌🏼
Tanımadan önce çok hayran olup tanıdıktan sonra içinin çok kötü olduğunu fark ettim. Başlarda hiç tanımasaydım diyordum ama şimdi öyle demiyorum vardır bunda da bir hayır diyerek yoluma bakıyorum.
Oldu keşke hiç olmasaydı varlığını bile bilmeseydim belki şimdi böylesine herşeye siyah, beyaz bakmazdım.
Şu aralar unutmak icin bocalayip kafayi yedigim, tam unuttum geride kaldi derken, onu bir anda tesadufen gorup yine basa sardigim eski sevgilim 😭😭😭
Gel de bana sor 😕
Kisirdongu resmen
Oldu. Keşke hiç tanımamış olsaydım. Bu kadar yalanı bu kadar kandırılmayı yaşamak zorunda olmazdım.
sebebi vardır diye düşünürüm ben. karşıma çıkan, hayatıma dahil olanların. kadere teslim, bu sayede gelenle de gidenle de barışık oluyorum.
Benim suçum günahım neydide böyle birine denk geldim demişimdir 😀
Hayır, hiç olmadı. Tertemiz bir sayfa var hayatımda
Eyvallah. Çok şükür
Evet oldu.
Ama büyüdükçe gördüm ki her gelenin bir amacı varmış hayatıma.
Ders aldım tecrübe edindim.
O gereksiz insanlar sayesinde gerekli insanlar tanıdım.
Sonra sanırım keşke demeyi bıraktım
Tecrübe olarak görmek istiyorum ama çektiğim acıyı düşününce keşke olmasaydı diyorum.
Hiç bir zaman o kelimeyi kullanmadım, olmuştur ve bitmiştir.
14 yaşında yaptığım sevgilim tam bir istekli köpekti sürekli öpüşmek istiyordu ve daha sevgili olalı 2 ay olmasına rağmen beni eve atı ilk seks deneyimi mi orada yaşadım daha 14 yaşındaydım hem korkmuştum hemde zevk almıştım fakat kardeşim bizi basana kadar kardeşim sporcu 13 yaşında olmasına rağmen sevgilimi hastanelik edene kadar dövmüştü çocugun azından kanlar geliyordu tabikide babama anneme söyledi ve tüm yaz tatilinde odamdan çıkmama yasağı almıştım
oldu, annemin halasi. Çunku dedemin vefatindan sonra umrunda olmadi ve hem bizi, hem ninemin evini hemde rahmetlinin eski evini soydu. Sonra dedemin iki telefonunu alip kaçti, mahkeme açtık ama polisler bulamiyor. Hatlari kapatamadiklari için birsuru fatura geldi ayrica annem borçlandı falan . Zaten o pis kari dedemi çokkez öldürüyordu az kalsın, kesin bilerek denediydi
aslinda hayatimi bozan düşmanım da oyle ama o olsa da idare edili :)
Evet, onunla tanımama vesile olan herkesin Allah belasını versin. Adam hayatımda tam 6 yıldır yok ama hala hayatıma müdahale edebiliyor.
Lisedeki sevgilim. hiç görüşmüyoruz nerededir Bilmiyorum da araştırmadim. ama hep aklıma geliyor
Belki bir özlem tetikliyor olabilir
Ben çok seviyordum onu. su anda kimse olmasa hayatımda gel evlenelim dese evet derdim hemen
Bazen böyle yaralar unutulmuyor
Olmaz mı oldu tabi hala da söylerim keşke yaşanmamış olsaydı bazı şeyler pişmanlıktan başka hiç bilet değil
Olmasi gerekenler oldu, olmamasi gerekenlere izin verdiğimiz için oldu. İzin vermemiz gerektiğini öğrettikleri için herkese teşekkürler
"Keşkelerin olmadığı bi yerde yaşamak isterdim "Hande Yener 😅
Oldu maalesef zor zamanlar geçirdim sayesinde ama her şey de bir tecrübe tabi insana. Artık kimseye güvenmiyorum mesela
Oldu maalesef. Canım sağ olsun.
Olmadı. Her şey tecrübe olduğu gibi herkes de bir tecrübe.
Yok olmadı ben insanlarla iyi kötü demeden anı biriktirmeyi seviyorum
Kimse için bunu demedim sanırım. Evet kötü anılar yaşatan insanlar oldu ama hepsi tecrübeydi.
hayatımda artık keşkelere yer yok. iyi ki oldular ki bana da tecrübe oldu
Ben onun hayatına dahil olmasaydım keşke dediğim oldu.
Hayır olmadı herkes bana insanlara güvenmemem gerektiğini öğretti teşekkür ediyorum.
Oldu 10yilimi yedi gençliğimi çürüttü halada devam ediyor
Keşke tanımasaydım değilde kalbim onun kalbine değmeseydi.
Evet oldu onunla geçirdiğim zaman diliminde 10 yaş yaşlandım
Evet daha yeni bitirdi ilişkimizi g. zekali naparsın
Olmamasını umut ediyorum
Olmasını ıstemediklerimize yol verdiğimiz sürece hayata daha mutlu 🤣.
Oldu, onun ben taaa neyse
S. kini döndürüp kendine sokim 😊
Evet var hala daha çıkaramadım hayatımdan
Tecrübe olduğu için bir şey diyemiyorum
Evet. Hatta keşke doğmasaydım.
oldu. gönderdim hepsini
Binlerce kişi oldu
Lanet olası kadın geldi aklıma beni dolandıran 😔
Ohoo hangi birini sayayım şimdi
Hayır olmadı
Keşkenin bir faydası olmadığını biliyorum.
Evet oldu...
Aynı fikir deyim
seneler önce oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?