Sanaldan konuştuğum biri var, nasıl onu üzmeden onla konuşmak istemediğimi söylerim?

5 aydır sanaldan konuştuğum biri var 5 aydır günaydın mesajından iyi geceler mesajına kadar nerdeyse aralıksız konuşuyorduk o buluşmak istiyo bnse onu oyalıyorum ilk başta çok hoşuma gidiyordu onunla konuşmak ama artık konuşmayı devam ettirmek istemiyorum ama o ise sürekli bana çok bağlandığını falan söyleyip duruyo nasıl kurtulurum bu durumdan onu üzmeden

Sanaldan konuştuğum biri var, nasıl onu üzmeden onla konuşmak istemediğimi söylerim?
Cevapla