İliskide kadin ve erkegin arasinda yas farkinin olmasi sizce de iyi bir sey mi?

Ben aldatmanin da azalacagini düşünüyorum 🤔

İliskide kadin ve erkegin arasinda yas farkinin olmasi sizce de iyi bir sey mi?
Cevapla