İnsan neden ilişkinin bitmesi gerektiğini bilmesine rağmen bitiremez?

2 yıllık evliyim. Eşimi çok severek evlendim. İşi gücü yoktu, öyle kabul ettim. Ailemi aldım karşıma onun için. Ama sevdiğim kadar sevilmediğimi öğrendim. Sevgiliyken en ufak bir tartışma bile olsa hemen kendini açıklamaya çalışır, beni kaybetmek istemediğini söylerdi. Sevildiğimi gerçekten hissettirirdi. Şimdi büyük hatalarında hatalı olduğunu bilmesine rağmen kılını kıpırdatmıyor. Bir sürü büyük hatası oldu hepsini yuttum. Tamam dedim, yuvamız bozulmasın yeter ki ama toparla kendini artık ama öyle bir isteği yok. Ailesi rahat yetiştirmiş ve o rahatlıkla devam etmek istiyor. Kimse ona karışmasın, canı neyi ne zaman yapmak istiyorsa o zaman yapsın istiyor. Şu sıralar ağzına boşanma lafı dolandı. Hiç hatam olmamasına rağmen konuşuyorum, ben adım atıyorum. Gerçekten çok zavallıca biliyorum, yürümeyecek bir şeyi zorluyorum onu da biliyorum ama kıyamıyorum da bir yandan. İyi olduğu zamanlarda çok iyi ve o haline kıyamıyorum. Süreleri şunu da deneyeyim, bunu da deneyeyim diyip duruyorum. Kusura bakmayın çok uzun oldu ama arkadaşlar benim derdim ne? Neden onun kadar kolay vazgeçemiyorum, neden ne hali varsa görsün diyip yoluma bakamıyorum?

İnsan neden ilişkinin bitmesi gerektiğini bilmesine rağmen bitiremez?
Cevapla