Eşimle bir aydır nikahliyiz ve Soğuyorum? Lütfen okuyun insanlıkmı bu?

Düğün hazırlıkları içindeyiz. Eşimin babası yok. Annesi ve kız kardeşi çok fenalar sürekli beni terbiye etme çabasındalar. Ben el bebek gül bebek büyüdüm eşimde okumuş bilgili insan. Ama konu annesi olunca kör cahil oluyor. Babası yok diye sözü nişanlı herşeyi babam yaptı. Annesi zaten kızlar yapar dedi. Aldığım kurutma makinası kalitesizmis diyip eşimi üstüme saldı. Ben şu an işsizim ailem beyaz eşya mutfağın tabak çanak ne varsa aldılar en iyilerini. Eşim gelmiş diyor yatak odasını da sizin almanız gerekirdi damatligida siz almalısınız. Bende sinirlendim söz yapılırken neden adetleri bilmiyordunuz. Benim ailem fazlasını yaptı kimki seni etkileyip hiç biseye karismayip seni işliyorsa karşıma çıkmasın dedim sinirden. Anneme öyle diyemezsin dedi sinirlendi gitti. Akşamı babamın kamyonu devrildi içinde babam yoktu ama milyarlık mal heba oldu ki babam biz eglenecez diye yapıyordu biz gece vakti 2 de karanlıkta kadın başımıza gittik kamyonun yanına aradım belki gelir diye köy yerinde kadın başımıza kalmiyalim diye. Kolay gelsin dedi kapattı telefonu. Gece uyanık olduğu halde ne sordu ne aradı. Sabah günaydın kamyon ne oldu yazmış utanmadan. Ben soğuyorum yolun başındayken ben mi büyütüyorum ya anlamıyorum

Eşimle bir aydır nikahliyiz ve Soğuyorum? Lütfen okuyun insanlıkmı bu?
Cevapla