Kız olup sonradan erkek olan biriyle evlenmeyi düşünüyorum sizce bu ilişki yürür mü
erkek cinsinden hayır yok soğudum artık tanışmıyorum bile kimseyle
Kız olup sonradan erkek olan biriyle evlenmeyi düşünüyorum sizce bu ilişki yürür mü
erkek cinsinden hayır yok soğudum artık tanışmıyorum bile kimseyle
Aksine bu devrin kız ve kadınları da nerede ise tamamı paracı. Aşk yok, duygu yok, saygı yok, sadakat yok, tutku yok, ihtiras yok, yok anam yok işte. Ama yine de onları beğeniyorum. Güzel, alımlı, hoş ve sıcaklar.
Cevap
13Cevap
Zoofil olup bir hayvanla evlen kadin veya erkekten daha iyi gelir sana hicbir zarari da olmaz insanlardan iyidir gri zekali seni
Napalım abla ithal erkek mi getirelim sana kendileri sanki gökten inme melek bana ak
İthal de istemiyom
Bende kızların çoğunu düşüncesiz, egoist ve tripli buluyorum çok boş geliyorlar.
insanları üzmemek kırmamak için her şeyi denerken yine düşüncesiz ve kalpsiz oldum iyi mi
Ben empati yapıyorum kızları anlıyorum kişiye göre değişir o duygusal yapım var biraz merhamette olunca böyle işte 😏
Herkes bir değildir. Genelleme yapmayın artık!
Geneli öyle o yüzden yaparım
Bizde sana çok meraklı değiliz kafana göre
Meraklısın mı dedik
Oha bu yaş da ne yaşadın bu kadar 🤦🏻♀️
Hayat yaşa bakmıyor maalesef :/
sen istersen ölüyü bile yürürtürsun
Ölmüşleri rahat bıraklım insanlar kurtulmuş
sen neymiş be appa
Kızlarla evlen o zaman
Evlenceksen eğer çekcen bu hanzoları
ben bu sabah evlenmeye karar verdim.
Bende öyle düşünüyodum sonra aşık oldum
Bizde düşünüyoruz ama güvenmiyoruz o ne olacak
Neyini begencez ya hepsi öküzün teki
Ne evliliği ya bekarlık sultanlıktır be
Siz de kadınlarla birlikte olun.
Bekle sen de o zaman
Türkler öyle gerçekten çok hayvansılar
evet sıkıntı
Bu ülke kime emanet
Lezmisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?