Erkeklerden nefret ediyorum ama bazı erkekleride çok seviyorum hemen evlenmek istiyorum ama aklıma erkek oldukları gelip soğuyorum?

çok mu zor adam gibi olmak hangi erkeğe baksam ya gevşek ya aldatmayı sever ya sapık ya duygusuz erkekler ne kadar değişik varlıklar ya arada 1 2 tanesi çıkıyo adam gibi deli divane aşık oluyorum sonra o da ya diğer erkekler gibi olursa düşüncesinden mesafe koyup ilişkimizi bozuyorum nerde bu eril sağlıklı psikolojili erkekler

Erkeklerden nefret ediyorum ama bazı erkekleride çok seviyorum hemen evlenmek istiyorum ama aklıma erkek oldukları gelip soğuyorum?
Cevapla