Bana göre istenmez ben istemem zaten istemiyorum da sevgilimiz var diye herşeyi de bilmesine gerek yok sonuçta bizim de kendimize ait bir hayatımız var izin alıcak durumlar var alınmayacak durumlar var ben zaten kendim hiçbir şekilde izin istemem sadece bir yere gidip geleceksem haber veririm söylerim o kadar hayatımda olan herşeyi de bilmesine gerek yok bende buna zaten gerek duymuyorum sonuçta onsuz da olan bir hayatım var her şey için ondan izin almak gibi bir zorunluluğum yok hele paylaşım yapmak için asla izin almam
Bana göre hiç ama hiç uygun değil şu izin almalar. Sen sana aitsin başkasına değil. Bazıları seviyorum aman kırılmasın diye izin alıyor ama asıl kırdığı, üzdüğü içinde hevesi kaldığı kişi kendisi farkında değil.
İlişkilerinizde bu kadar bağlarınizi herkese vermeyin ya annenize babanıza vermezsiniz bu izni ama elin adamı na böyle yaparsınız..🤦 Bir birey erkek kadın farketmez kendi öz hakkınızı kolaylıkla emanet etmeyin ellere 👿
Kızların durumunu görünce anladım ki durum çok vahim erkekler benimkine karışabilir diyorken hani erkekler ya izin vermeyen kızlar biz izin vermeyiz diyor bence durum ortada sevgili diyorsunuz tabiikide karışır bir erkek olarak söylüyorum izin verirdim kızların kibire bak hele sadece sevgilimsin karışamazsın ne demek