Sizce haklı mıyım yoksa çok mu beklenti içine giriyorum?

Arkadaşlar evlenip ayrılmış benden yaşça büyük görüştüğüm Bir erkek var. Aslında ona değer veriyorum her şeyi hoşuma gidiyor ama dün ettiği bir laf beni çok sinirlendirdi. Eski eşiyle sıkıntılı boşandığı için diyor ki çok fedakarlık yaptım geçmişte artık kimseyi kovalamıcam beni seven böyle sevsin filan. Bu ne demek ya sen daha önce sorun yaşadın diye ben mi bi yerlerini yırtıcam anlamadım ne demek istedi yani. Önceki kişi yüzünden bana ya da sonraki kişilere bunun acısını ödetiyor gibi geldi

Sizce haklı mıyım yoksa çok mu beklenti içine giriyorum?
Cevapla