AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
başkasına Aşık olurken sormayan biri bu saatten sonra askerde ki adamımı düşünüyor kendinimi? Kendini düşünüyorsun o belli.. ara söyle ben başkası seviyorum görüşmeyelim.. O da kendi yoluna baksın.
Bu çocuğa o kötülüğü yapma askerden gelmesini bekle öyle konuş yoksa askerde geçmez günleri hatta senin yüzünden firar bile edebilir yakar hayatını g3 le intihar etmeyi saymıyorum bile.
Bayramdan sonra yap adamın anasını ağlatma askerde.. Senin bu halini gördüm ya arkadasım askere gitmeden önce kesinlikle kimseyle sevgili olamam artık...
Evliken; Hamilelik Döneminde Eşin Terk Etsin Senide Anlarsın O Zaman
ya benim bildiğim insan öyle bir durumda özler daha da aşık olur. Demek ki sen hiç sevmemişsin
Kızın üstüne neden geliyorsunuz sayın ks halkı?
Kız bakire amaaa... Bakire koruma hakkı var onun.
Bence bunu hatirlayin..
sende haklısın ellicek okşanıcak biri olmalı dimi sevmek herkezin işi değil askerdeyken söyleme bari...
Aldatıcağına ayrıl elinde iki secenek var ya askendeki birini aldatıcan ya da terk edicen onun açısından hangisi daha iyi bunu düşün
o nu yıkarsın eğer seni gerçekten seviyorsa hiç iyi olmaz. ordaki ortam çok farklı kafasına bile sıkabilir. çok denk geldik askerlik zamanında. valla zor bir durum.
La bir askerden dönsün ne gerizekalı kızsın adamın orada zaten psikolojik olarak çökmüs bide onu mu söyleyeceksin gerçi senin gibi kızı kaybetse cocuga iyilik yaparsın
Ya bir kac ay ilgisiz birakti diye baskasi olmamali o seni o kadar severken bir baskasi onun yerini alamaz madem beklemiyceksin bastan ayrilsaydin keske
ayıp be. sizin gibi kızlar yüzünden bizler askerde kabus günler görüyoruz sonra.. benide askerdeyken bırakmıştı sevgilim. geceleri aglıyordum resmen.. biraz insan olun
Ben suanda askerim sevgilim bana ole bisey yapcak firar ederim agzini suratini duzlrim. Niye askerdeyken ayriliyon l*n kasar normal hayatta ayricaksan agrilda adam askerde piskolojisi bozuk zaten
Hic soyleme bosver cocuk kafasina falan sikar nobette tovbe estafurullah bide utanmadan soyluyosun aldattim diye
Aldatmadim ki bir başkasından hoşlanıyorum, bir şey yaptığım yok.
Tabi tabi hoslandin oylemi
Pek inandiric gelmedi diyelim ki gerçek o varken bir başkası aklim almiyo bugun hoslandigin cocukla cikarsin onuda benle aldatrsn ondan sonra beni bir baskasiyla bisey derdim ya neyse mübarek bayram günü günaha girmiyeyim
bugün bayramın 1. günü, ara telefonla söyleyiver...
Güzel bir bayram hediyesi olur. asker adam sevindirmek lazım.
Ha unutmadan, boynuzları da iyi cilalasın hatırlat
Ne şerefsiz insansın l*n sen. Yarın obur gün evlensen yine gidip başkasına aşık olursun
Agzına saglık
Pesss oda askere gidince kime aşık olacaksın?
Empati ne sen bilir misin?
BÖLE BİR ŞEY YAPARSAN İNANKİ ALLAHIN GAZABI SENİN ÜZERİNE OLUR. ÇÜNKİ O ÇOCUK PEYGAMBER OCAĞINDA SENİN NAMUSUNU VE DİNİNİ KORUYOR...
bende askere gidecem kasımda yani bu yapılacak iş mi şimdi be ! adama söyleyip askerliğini sakın zehir etme sakın
Söylemene gerek yok senin arkandan ağlıcanı mı düşünüyosun çarşı izinlerinde her hafta bir kız götürüyodur zaten. Allahın kezbanı aşık olmuş bide.
3 4 ay sonra askere gideceğim
bunları okudukça çok şükür sevgilim yok diyoru
mesela ne olduğunu söyleyebilirsin. ben kaşarım de o seni bırakır.
Emin ol ki. Ayni seyleri sende yasayacaksin. Baskasinin ahini alarak kimse mutlu olamaz
Biz buna kısaca: Şe-ref-siz-lik diyoruz. G3 le kovalar umarım seni.
Ona vereceğin acının bin katını çekersin duş perdesi seni
Çarşı gününde yeni sevgilinide yanına alıp sana bir süprizim var diye yanına git ve söyle.
Senden ayrılmak istiyorum çık kapıyı ve çık istemiyorsun artık
İgrenc bir insansin. Ayrilcaksan bile gelmesini bekle. O adamin psikolojisini dusun orada !
Bence git öldür direk. Askerdeki adamdan ayrılınır mı be? İllaki küfür mü edek? Bundan mı anlıyonuz?
Diyecek hiç bir şey bulamadım arkadaşlar her şeyi söylemiş zaten.(BİTCH)
sana küfür etsem sana yazık değil ettim küfre yazık ogalcak o yüzden sikik beyinli diyorum
:D :D :D adfsdafasd
Askerde'ki bir insana bunu nasıl yaparsın? Zaten askerde olduğu için ayrı bir sıkıntı ve bunalımda
En iyisini yaptın. Ne yapıcan Onu.
Gel biz evlenek Küçük küçük bebelerimiz olsun :D
:))
allah sana öyle bir ceza versin ki beyaz pantolon giydiğin gün regl ol
Bu ne biçim beddua çok mu Leyla ile Mecnun izledin acaba?
Iste o cocuk neler cekio onu bir bilsen ah ah. benim arkadasin basina geldi Allah gostermesin kötü bisey
Ayrılki senin gibi kaşarı erkenden tanıdığı iyi olur. Şıpsevdi birisin sanırım. Sen evlenincede aldatırsın
Canımm sn keyfine bak:) bekleyincede bir b*k olmuyo. Ben 4 sene cıktgım cocugu bekledm 15 ay geldi ayrıldık:) onun için takıl sen:) sen ayrılmasan geldgınde o ayrılır acıyı sen cekersin.
Allahından bulursun insallah rabbim sanada aynı acıları yasatır cocugada söylersin. ayrılmak istediğini askerde diye seninle az konusabiliyor diye baskasına asık olmak :) ya bırak
Vay be. Empati kuruyorum ben mahvolurdum sırf benden başkasına aşık olduğun için beni terkettiğin için değil , git ayrıl zaten artık ne onun sana ne de senin ona bir faydan olur.
söyleme gelene kadar, gelince söylersin
ama sen hayatına devam et.
Çocugun askerliğini yakma kafası sende kalamasın çok büyük bir ihanet edersin ama hemde çookk
Allah bela verir sana Asker şu an melek gibi sayilir. O seni vatani beklerken bunu deneme bile
Nihayet akli başında bir yorum
gercek bu Allah valahi surum surum surundurur ilahi adalet
bu gün yapma bari bayramı zehir etme biraz vicdan...
niye askerdeyken ayrılıyorsun? hiç düşünmüyo musun onu
Sevgili aşkım İşid Hava Operayonu yaptı Öldüm haberin olsun de Kesin inanır :DSADasdsfasfas
Yargilamak bize dusmez ama keske geldiginde soyleyebilsen.. orada daha kotu olur.
benden önceki arkadaşlar hakettiğin yorumu yapmışlar.
senin gibi sevgili düşman başına... ama şaşırmadım :/
Askerde sevgilisini terk eden istisnasız vatan hainidir.
yahu tamam haindirde vatan haini ne alaka :D
Öyle kardeşim. Adam oraya vatani görevini yapmaya giderken onu terkedersen veya aldatırsan bu hainlik değil de nedir? O karı rahat rahat onunla bununla fingirderken o adam vatanı koruyacak belki nöbette?
O eksileyen dişi mahlukat kimse gerçekler acıtmış galiba.
Ne olursa olsun söylemelisin, sonra daha kötü olur.
yaptigin ona cok koyucak bunun farkindamisin ona bunu yapmamalisin o simdi seninle ilgili guzel guzel hayaller kurarken geldiginde seni baskasiyla gorucek bos duramadinmi onun olmamasini firsat bilip arayic icindemi bulundun YAZIK.
Nasıl aşık oluyorsun. Sen demekki ona aşık değilmişsin aşık olsan hele hele birde askerde gözün kör olur be
Kavga cikart cok degistin de :)). Beni hic umursamiyosun dee artik eskisi gibi sevmiyosun de ben yapamicam ayrilmak istiyorum de :))) klasik yani
Vallahi helal sana be cok biliyosun masallah
E az biliyoruz baska turlu ayrilan olmadi daha
Aferim. Bence senin amacın aşk aramak değil cinsellik aramak. Ben o askerdeki sevgilinin yerinde olsaydım varya... iyi ki değilmişim.
Ulan bayram bayram camiden geldik hepimiz abdestli abdestli karşılaştığımız manzaraya bak :) Ne kadar küfür yesen az. Ettiğimiz küfüre yazık olacak diye korkuyorum. Duyguların yok senin ölmüş. Amaç sevmek değil elletmek elletecek erkek yok demi ortada.
Ben kasar oldum de kendinize hakaret ettirmeye cok meraklisiniz
çocuga acıyorum. yuku agır olacak allah yardımcısı olsn
Bu kadar kolay olmaması lazım way gardaş ım o da benim gibi sırtından vurulanlardan olacak :(
Askerdeki bir adama bu yapılmaz. geldiğinde ayrıl bari
Bırak Gelince Söylersin İntihar Eder Adam O Koşullarla.