Mesela Erkek arkadaşımın ağır sıkıntıları var baya psikolojisi bozuk sağlıklı düşünmüyor dengesizce hareket ediyor bir dediği bir dediğini tutmuyor kendi annesini bile yanında istemiyor ciddi ilişkimiz vardı bu olaylar çıkana kadar çok güzeldi şu an ciddi ilişki sorumluluğunu alacak durumda değil maddi manevi bana sıkıntılarımı atlatınca zaten senle evlenmek yuva kurmak istiyorum ilk yazacağım gönlünü alacağım kişi sen olacaksın demişti en son artık gına geldi üstüne gittim baskı yaptım o anki sinirle birbirimize kırıcı konuştuk ayrıldık her yerden engelledi 20 gün sonra kaldırdı bir zaman sonra yine engelledi ve hala engelliyim
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yenisinin senden daha iyi olmadığını anladığında, senin boşluğunu dolduracak birini bulamadığında vs vs.
Zaten kendisi de diyor kimseye sana baktığım gibi bakmadım kimseyi sevmedim sevmiyorum senin yerine koymadım onların hepsi gelip geçici kafa dağıtmak için konuşurum ama senin gibi birisini bulamam ilk kez birine annem gibisin dedim annemle tanıştırdım tam aradığım kişisin ama şu anda ciddi ilişki sorumluluğunu alacak durumda değil maddi manevi kimseye ümit veremez istese de ilk yazacağım gönlünü alacağım kişi sen olacaksın demişti en son kırıcı konuştuk ayrıldık bu süreçte seni istemiyorum ister istemez üzüp kırabiliyorum demişti ve kavga sonrası engelledi daha da konuşmadık
Mutlaka sana dönecektir
Unutamaz
Her giden bir gün kıymetini anlar
Zaten kendisi de diyor kimseye sana baktığım gibi bakmadım kimseyi sevmedim sevmiyorum senin yerine koymadım onların hepsi gelip geçici kafa dağıtmak için konuşurum ama senin gibi birisini bulamam ilk kez birine annem gibisin dedim annemle tanıştırdım tam aradığım kişisin ama şu anda ciddi ilişki sorumluluğunu alacak durumda değil maddi manevi kimseye ümit veremez istese de ilk yazacağım gönlünü alacağım kişi sen olacaksın demişti en son kırıcı konuştuk ayrıldık bu süreçte seni istemiyorum ister istemez üzüp kırabiliyorum demişti ve kavga sonrası engelledi daha da konuşmadık
Peki gerçekten sevdiyse o kişiyle evlenmek istediyse tamda istediği biriyse ama kız birazcık onun üstüne gidip baskı yaptıysa ve erkek uzaklaştıysa kafa dağıtmak için başkalarıyla konuşup görüşse bile pişman olabilir mi daha sonra sıkıntıları geçince evlenmek yuva kurmak isteyecek çünkü
Dediğim gibi biraz zaman geçince pişman olup döner
Anlattığın kadarıyla zaten seviyormuş seni
Evet gerçekten çok seviyordu ama bu sıkıntılar başladı psikolojisi bozuldu beni kendinden uzaklaştırmaya başladı onlara sana baktığım gibi bakmadım kimseyi sevmedim sevmiyorum seni seviyorum diyor ama ne kadar kafa dağıtmak için konuşsa bile başkalarıyla konuşup görüşebiliyor yaptığı çok yanlış hatta ben başkalarıyla konuştuğunu öğrendiğim zaman bile ilk yazacağım gönlünü alacağım kişi sen olacaksın onlar gelip geçici demişti annesinden de hiçbir şeyini saklamaz annesine de öyle demiş sma çok zoruma gidiyor ben burada onu beklerken o başkalarıyla konuşup görüşüyor inancımı güvencimi yitirdi bana sana kafa dağıtma gözüyle bakmıyorum sen evlenilecek kızsın diyor ister istemez üzüp kırabiliyorum herkesi dedi seni yok saymıyorum şu ankinden daha fazla üzmemek için uzak tutuyorum dedi ama çok zoruma gidiyor önceden sevgisinden giç şüphe etmezdim ondan bile şüphe ediyorum annesi de pişman olacak kızım diyor ama aynı şehirde iki yabancı olduk 2,5 aydır konuşmuyoruz
2,5 ayda uzun süre
Şuanda hayatında başka birileri var mı
Sen bu süre içerisinde onunla konuşmaya çalıştın mi
Sana evlenilecek kız gözüyle bakıyor diğerleriyle egleniyorsa bu çok yanlış
Böyle birsey yapıyorsa o evlenilecek adam değil
Konuşmaya çalışmadım rest çektim kendi kabuğuma çekildim bende aslında normal bir zaman için uzun ama psikolojisi bozuk ve sıkıntılı birisi için kısa bile
Ya eğlenilecek diye değil konuşmak için konuşuyor kafa dağıtıyor işte eğlenmek bambaşka kafa dağıtmak için konuşmak bambaşka
Annesiyle babasıyla tanışmışmıydın
Tanıştım tabiki hatta annesi demişti ben oğluma hep söyledim beni herkesle değil evlenmek istediğin kişiyle tanıştır diye beni daha ilk konuşmaya başladığımız zaman annesine demiş biz ilk buluştuk 3. Seferde de annesine numaramı vermişti telefonda konuştuk bi ara da yüz yüze gelmiştik annesi en son telde konuştuğumuzda bana ben oğluma hep söylüyorum o benim başımın tacı herkesten farklı kendim doğurmuşçasına seviyorum demiş ama işte annesinin bile sıkıntıslrdan dolayı morali bozuk
O zaman sende onlara destek çıkmaya çalış annesiyle konusabilirsen konuş yanlarında olduğunu bilsin ogluda döner
Seni çok iyi anlıyorum bende yeni ayrıldım
Annesi yanlarında olduğumu biliyor zaten her koşulda maddi manevi destek olacağımı da biliyor annesine de arada yazıyorum hal hatır soruyorum onu soruyorum normalde işten öyle kolay kolay izin alamaz patrona ister izin ver istersen verme benim psikolojim bozuk diyip bazen gitmiyormuş başkalarıyla konuşup görüşmesi çok zoruma gidiyor ama şu an kimseye ümit veremez ciddi ilişki düşünemez annesi de onlar gelip geçici dedi ve zaten beni gerçekten sevdiyse evlenmek istediyse annesiyle tanıştıracak kadar gönlünü kimseye kaptıramaz çünkü sevgi çalınamaz ama şey diye düşünüyorum bu bana beni anlamıyorsun falan diyordu onu anlamadığımı düşünerek bana dönmemezlik yapar mı? Onu dedikten sonra da bana şu sıkıntılarım geçsin sözüm söz falan diyordu ama
Döneceği kesin
Sen beklemeye devam et
Gerçekten öyle mi diyorsun
Sen beklemeye devam edersen sesini çıkarmazsan elbet seni merak edecek ne oldu bu kıza diye düşünmeden edemez
Pişman olduğundan dönmese bile sırf meraktan seninle konuşmaya çalışır
Ama büyük ihtimal yakın zamanda pişman olur
Ya şu sıkıntıları atlatana kadar dönmez şu an bu süreçte seni istemiyorum demişti ve merak etse şu 2,5 ayda da etmez miydi sadece bir kere engeli kaldırdı 1,5 hafta sonra yine engelledi şu an beni istemiyor o yüzden merak etmez gibi
Bir de bir şey sormak istiyorum bir söz var ve ben buna çok inanıyorum araya ne kadar mesafe girerse girsin başkalarıyla ne yaşanırsa yaşansın iki insan birbirini gerçekten seviyorsa tekrar bir araya gelirmiş o başkalarıyla konuşup görüşebiliyor belki sevgili oluyor ama şu an ciddi ilişki sorumluluğunu alacak durumda değil maddi manevi kimseye ümit veremez öyle olsa benle konuşurdu lafa dağıtmak için başkalarıyla konuşmazdı onlarında annesine gelip geçici diye anlatmış
Kusura bakma mesajı görmemişim
Evet öyledir bencede gerçekten seviyorsa tekrar bir araya gelirsiniz
aklıma takılan bir şey var Ya işte bazen bazı erkekler ve kadınlarda dahil anlamak gerçekten çok zor oluyor haklısın benim aklıma takılan tek bir şey var herkes kendi derdinde oda annesi de aralarında hiçbir şey yok ama annesine anlatmıyor erkekler genellikle zaten çok umursamaz mesela onun ben telefonuna baktığımda tee 2018-2019 dan kalma mesajlar duruyordı konışmadığı silmemiş bile yani önemsemiyor ha takipten çıkmışım ha çıkmamışım silsem de eklemesi de kolay der umırsamaz erkeklern çoğu böyle mesajları silsem ne olacak ki takipten çıksam ne olacak ki modunda daha önce başka kız vardı onun içinde annesine gelip geçici sevmiyorum falan dedi o kızda baya kısıtlama durumundaydı konumdan bakıyordu hatta annesi öyle demesine göre izin veriyordu ama tuhaf olan şu anki kız başka aynı kız değil bu kız için ne gelip geçici demiş ne de biriyle konuşuyorum demiş hiç bahsetmemiş tamam şu an ciddi ilişki sorumluluğunu alacak durumda değil maddi manevi kimseye ümit veremez de he şu an anlatmadı diye sonra anlatmayacak diye bir şeyde yok ama daha şimdiden böyle söz dinliyorsa en azından annesine de azda olsa bahsedecek kadar söyler annesi sadece odasında bazen telefonda konuşuyor o kadar bir şey demedi ben bilmiyorum dedi he sıkıntılarını atlatınca sonucuna göre belki ciddi düşünürse annesiyle tanıştırır o zaman ama en azından gelip geçici bile olsa annesine bahseden biriydi demek ki hiç önemsemiyor öyle mi yanlış mı düşünüyorum sen düzelt yanlışsa ve annesi zaten beni herkesle değil evlenmek istediğin kişiyle tanıştır diyen birisi belki de sıkıntılarının geçmesini bekliyor buseden daha iyisini bulamazsam o zaman anneme anlatırım tanıştırırım mı diyor ki ama işte benimde bi farkım var biz ilk konuşmaya başladığımızda anne bi kız görmüştüm çok doğru düzgün birisine benziyordu şimdi onla konuşmaya başladım demiş birkaç kez yüz yüze gelince de anne yam evlenilecek kız tam senin gibi birisini buldum sonunda diyip annesiyle tanıştırmaya kalkmıştı sebepsiz yere bunu çok taktım
Ciddi ilişki sorumluluğunu alacak gibi değilmiş şu an dediğine göre
Kızla sadece kafa dağıtıyor
Ama kafa dağıtmak için bile olsa böyle başka kızlarla konuşmaya devam ederse sana dönmesi zor
Yani illaki böyle şeylerden sıkılacak ve benden daha iyisini bulamazsa elbetteki dönecektir kızla kafa dağıtmak için sevgili oluyor bayan kuaföründe çalışıyor kız da kıskanç tokasını vermiş taksın diye takip ettiği kişileri çıkarttırmış ama her şeyini annesine anlatan kişi bu kızı anlatmamış halbuki bundan önceki bi kız içinde en azından gelip geçici yolluk demişti bu kız için hiçbir şey dememiş niye anlatmamış olabilir 🤔
Kız baya kıskanç bir kişi takibe alsa müşterisi bile olsa çıkarttırıyor oda çıkarıyor ama o kadar sıkıntısı var bunalmış zaten bir yere kadar böyle gider oda bir zaman sonra sıkar gibi
Kızı gerçekten seviyor ve annesine anlatmak için biraz daha düşünüyor olabilir
Kız kıskanmış tokasini vermiş oda takmış yani kızın dediklerini yapıyor kızla kafa dağıtmak için değil zaman geçirip anlaştıkları için konuşuyor
Kızın dediklerini de takipten çıkarıyormuş ne olursa olsun bunlar sevgili ve sen aralarına girmiş oluyorsun
Kimle ne yapmış kimle sevgiliymiş umursama seni unutamazsa döner
Onun ki gerçek sevgi değil o şu an kimseye ümit veremez bağlanamaz da onun yarın öbür gün ne olacağı belli değil suçsuz yere yargılanıyor ama içeri girme ihtimali var ve kanıtlayamıyor yani zaman geçirip anlaşsa da bir şey değişemez şu an madem o kadar önemsiyor annesine en azından bahsederdi demek ki annesine anlatacak kadar hiç önemsememiş ya da benden daha iyi mi değil mi diyr gözlemleyip ona göre mi anlatma kararı alır ki gerçi dosyalar bir sonuca varmadan hiçbir şey olamaz
Ve dediğim gibi 2018-2019 dan kalma silmediği mesajları vardı yani silsem ne olacak silmesem ne olacak modumda umursamaz yani ha takip ettiklerimi silmişim ha silmemişim silmesi kadar eklemesi de kolay diye düşünür ve iyi niyetini göstermek kızı kendine bağlamak için erkeğin yapmayacağı bir şey yok o yüzden de dediklerini yapabilir şu an kimseye ümit veremez ki bir tane de dosya yok kaç tane var ve fazla ceza alsa o kız bekleyecek bi tip değil
Sen bu kafayla devam edersen o sana geri döner ama tekrar sıkılınca ayrılmak için döner
şu an sadece seni yan cebinde görüyor
Yani kızlarla ciddi düşünmüyor kafa dağıtmak için konuşuyor diyorsun ama kafa dağıtmak için başka kızlarla konuşan biri birgün ciddi düşünüp evlenincede yine kafa dağıtmak için başkalarıyla konuşacak sen bunada göz yumarsın kafa dağıtıyor diye
Sen bildiğin takıntılı olmuşsun
Kendine zarar vermekten başka bişey değil senin yaptığın
Onun seni sevdiğine inanmak için küçük sebepler buluyorsun yani annesiyle tanistirmadigi için onunla eglendigini düşünüyorsun
Ama bunlar küçük sebepler annesiyle tanistirmaması o kızı sevmediği anlamına gelmez
Sen kendini buna inandırmak için böyle düşünüyorsun
Dediğim gibi takıntılı olmuşsun
Hayır takıntılılık değil ben beni sevdiğine dair küçük sebeplerde aramıyorum sadece onu tanıdığım için sevse önemsese neler yapabileceğini biliyorum o yüzden diyorum annesiyle tanıştırması büyük bir şey valla kusura bakmasında zaten eğer ilerde bir şekilde evlenecek duruma gelirsek bana şu anki haliyle asla gelemez ben sadece onun başındaki dertlerin nasıl sonuçlanacağı için kimseye ümit veremeyeceğini ciddi ilişki düşünemeyeceğini bildiğim için ve annesine bahsetmemesi dem sevmediiiğini düşünüyorum yani kızın dediğini yapıyor diye sevdiği anlamına gelmiyor erkeklerde belli bi aşama oluyor kızı kendine bağlayana kadar her şeyi yaparlar
Böyleleri zarar veren tipler ve halen ayrılmıyorsun?
Bir insanın sıkıntısı var diye neden ayrılmak isteyeyim anlayışlı olmak gerekir
Karaktere bağlı
Doğru
Peki gerçekten sevdiyse o kişiyle evlenmek istediyse tamda istediği biriyse ama kız birazcık onun üstüne gidip baskı yaptıysa ve erkek uzaklaştıysa kafa dağıtmak için başkalarıyla konuşup görüşse bile pişman olabilir mi daha sonra sıkıntıları geçince evlenmek yuva kurmak isteyecek çünkü
toksik ilişki