Doğu avrupalı bir erkekle beraberim ama çok kibar ve alkolik değil bu nasıl mümkün?

Acaba ben şizofren miyim ya da olasılıksız bir simülasyonun içinde miyim?

Güncellemeler
+1 yıl
Hiç ömründe kavga etmemiş dünyanın en şanslı kadını falan miyim yakışıklı sakin ve bebek yüzlü bir adamla beraberin
Güncellemeler
+1 yıl
Anonim kız benim sorumda kendi kafasına göre yorum silince cahilliğini kapattığını sanıyor. Avrupalı erkeği hanzo mu sandın türk gibi dedi. Ben de kendisine sırbistandaki adamla norveçtekini bir mi tutuyorsun cahil dedim diye yorumumu silmiş ama ben kendi cevabını silmeyeceğim soruyu gören herkes ne kadar cahil ve kültürsüz olduğunu görsün.
Doğu avrupalı bir erkekle beraberim ama çok kibar ve alkolik değil bu nasıl mümkün?
Cevapla