Sevgilimle 2:30’da yıla yakın ilişkimiz vardı. Ve erasmusla yurtdışına gideceğini söyledi falan filan ben de gitmesini istemedim ve tartışmaya başladık bana soğuk yapmaya başladı daha sonrasında emin engelledi her yerden ve ona ulaşmamı istemedi fakat şifrem ondaydı gerçekten mecburiyetten ulaşmak zorunda kaldım ve annesini aradı bana annemi niye aradın falan filan yazdı ben de sadece şifremi aldım uzatma ben senle birlikte olmak istemiyorum artık dedim sonra bana küfür etmeye başladı saydırmaya başladı konuyu kapat tamam paranı vereceğim dediğim halde uzatmaya başladı ve daha sonra ben de vermeyecem dedim ve bana bu şekilde davranıyor size ne yapmaya çalışıyor ben ne yapmalıyım
Sevgiliniz sizden ayrıldıktan sonra yediğimiz içtiğimiz herşeyin parasını ver derse ne yaparsınız?
Valla darlamadım sürekli Bencil kendini düşünüyor gözününde alıyorum hak ettin falan diyor bana çok kötü davranıyor piskolojim altüst olduğu için ben üstüste SORULAR sordum çünkü kendimi hissetmiyorum emin ol başına gelsin istemezsin ve Allahta başına vermesin böyle insanları yani ben onun için çabalarken o yurtdışına gideceğim ne bokun varsa ye diyordu bana yani soruları sormam bu yüzden emin ol ona kadar darlamadım ikimizde antrenörü ve kadınlar çıplak bir şekilde bacaklarını falan atıyor uyar dediğimde uyar ama kusura bakma falan diyor senin erkek arkadaşım böyle yapsa ne yapardın iki arada bir derede kaldım hem seviyorum hemde bu yazdıklarından dolayı utanıyorum
bir boyle birsey basima gelmez :) iki seni onemsemeyen hic bir insanla ahbaplik bile yapma uc tek yanlisin ona gitme dememeliydin artik heryerden sil ve engelle :)