Seviyoruz bitiyor.. bağlanıyoruz gidiyor.. hayat çok boş değil mi?

Her şeyi boşa yaşıyoruz sanki.. hep gidişler bitisler acı cekmeler.. aldanan yine aldaniyor seviyor bağlanıyor. aldanmayan hep o acıyla yasiyor.. ne yani her şey emanet evet bizlere ama icimizdekiler korelince nasıl yaşayacağız zor değil mi bu?
Seviyoruz bitiyor.. bağlanıyoruz gidiyor.. hayat çok boş değil mi?
Cevapla