Ben asla okumam diyenlere katiyen inanmam, ben okumasam bile bi bakarım mesaj kimden gelmiş diye!

🤔
Ben asla okumam diyenlere katiyen inanmam, ben okumasam bile bi bakarım mesaj kimden gelmiş diye!

🤔
Hayır. Hayatımda en nefret ettim şey bana yakın davranan samimi görünen insanların arkamdan benimle ilgili bana sormadan benim adıma herhangi bir şey yapması veya beni taktik kullanarak denemesi... yazarken bile mide bulantisindan zor yazıyorum. bana saygı duymayan ve aklını benimle ilgili sinsiliğe kullanan bir erkegi de hissederim ve araya duvar orerim elimde olmadan bana yapılmasını istemediklerimi de başkasına yapmamaya çalışıyorum
Okumam mesajı ama kimden geldiğine bakabilirim.
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim çiçeğim🎈
♥️
Ben okumam nefsim bakar 😂
Cevap
10Cevap
Gizli okumama gerek yok mesajı bakar sonra da baktığımı söylerim
net bakarım ne yalan uydurucam kaldı ki birbirimizin telefonuna gönül rahatlığıyla bakamadığımız ilişki zaten ergen ilişkişsidir
Evet okurum , zaten onun yanında olsam bile bakarım ben
okumak ne kelime doğrudan kendime yollarım :D
Kim olursa olsun özel şeyleri karıştırmam
Sevdiğinin özeli mi olur yapma mario yaa, hiç sormazsın yani mesaj geldi kimmiş o diye🤔
Sevdiğinle olamaz olursa ilişki yürümez, bir süre sonra patlak verir, özelim zaten sevdiğim başka ne özel olacak
Karıştırma değil merak 😄
😄😄
Bakarım gelince de söylerim şu şöyle mesaj atmış cevap ver istersen diye
Çaktırmamaya gerek yok okurum
Hiç dert edinemem kendime bakmam
Evet okurum kimden geldi diye merak ederim
Ben yüzde bin okurum yani
Göz ucuyla bakarım ve baktığımı söylerim..
Okurum
Bakmam
evet
Net okurum
Hiç işim olmaz benim
Okurum sjjssj
Asla okumam
Okumam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?