Yalnız kalmak istiyorum dedi seni çok seviyorum ama biraz kendimle kalmam toparlanmam lazım dedi
ama dün özledim yazdı
ne demek bu
ara mı verdik ayrıldık mı ne demek
Yalnız kalmak istiyorum dedi seni çok seviyorum ama biraz kendimle kalmam toparlanmam lazım dedi
ama dün özledim yazdı
ne demek bu
ara mı verdik ayrıldık mı ne demek
Özel problemleri olmuş olabilir aile içi vs sana yansıtmak istememek için bunu demiştir baş ayrı kalmayı sevmediyse de özledim yazmıştır bence yanında ol sor var mı bir şey
Ben hep yanında oldum
Hep derdini dinledim
Sürekli yalnız kalmsk istiyorum dediğinde anlat çözüm bulslım vs dedim
En son bende patladım iyi yalnız kal dedim
Sorunları vs var mı bir şeyler biliyor musun sana anlatıyor mu varsa
Evet anltıyor
Ama sonra diyorki ben anlatmak istemiyorum böyle görmeni istemiyorum beni diyor
Gurur yapıyor yani biraz sana öyle görünmek istemiyor bence biraz yalnız bırak bu her iki taraf içinde geçerli bence problemler olunca bazen yalnız kalıp kafa dinlemek iyi geliyor her ne kadar yan yana olmak isteseniz bile
Cevap
4Cevap
:) sal beni demek istiyor yani sıkılıyorum senden gibisinden.
Niye özledim yazıyor
boş yapıyo
Ara vermiş düşünüyor, ayrılsam mı devam mı etsem diye
Çok sıkılmıştır konuşmaktan. Ya da yedek sevgilisi vardır hatta belki de sen yedeksindir
Belki artık kafasını toplaması lazımdır yorulmuştur
Fazla yalnız bırakma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?