saçma bir şey yapmadım ya genelde zekice ve iyi planlanmış olaylardı. belki biri dışında, lisede hoşlandığımı kızla vakit geçirmek için derslerini bile ektiğim hiç bir şey bilmediğim dersten istersen seninle birlikte çalışabiriliz ben baya iyiyimdir dedim. ve haftalarca nerdeyse hergün ders cıkışlarında ona konu anlatıp soru çözüyordum. işin arka yüzüyse her gece ertesi gün anlatmam gereken yerlere çalışıp soruları evde çözüyordum. tabi bana faydası oldu ama kendim için değil onu etkilemek için yapmış olmam kısmı saçma.
birinde de üniversite 1. sınıftayken daha ilk haftalardı hatta, 2 kız 2 erkek içmeye gittik kızlar ama nasıl sarhoş oldu. üniversite deniz kenarında bir şehirdi ve sahilde gecenin köründe muhabbet ede ede yürüyorduk her neyse bir tanesi aşırı sarhoş oldu kayaların üzerine çıkıp saçma sapan hareketler yapmaya başladı derken düştü suya. hava da buz gibi ama kurtarıcısı olacağız ya atladım bende suya çıkardım geldim işte gecenin 3 ü sonbahar zaten nasıl soğuk otobüsler servis dışı taksiye verecek para yok. kızları o soğukta ıslak ıslak 2 km uzaktaki yurda bırakıp birde 5 km geri döndüm kendi yurduma. allam bu baya saçmaymış :)) neyse zaturre filan olmadım sapasağlamım.