Erkek arkadaşımla kıskançlık nedeniyle ayrıldım ve çok pişmanım sonra geri yazdım ama mesajlarımı görüldü bırakıyor Instagram şifresini dahi değiştirmemiş ayrıca numaramı dahi silmemis sizce neden böyle bir şey yapıyor geri döner mi 😭
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Şey hanimfendi belki bi yani ayrilma konusu oldugu icin bi kendi bwsjna 2 3 gun rahatlamak istiyor olabilir eyer kinginede sor niye cevap vermiyorsun felan de yani
Ginede olacak kiginede demisim pardon.
Yazdım hâlâ mesajlarıma görüldü atıyor ne git diyor nede kal ne yapıcam ben onsuz da yapamıyorum benden soğudu mu anlamıyorum ki hiç bir şey demiyor
Şey bi ihtimal trip atiyordur veya üzgün üzgün chate bakiyordur bende yapmıştim sonrs 2 kelime edip çıkmıştı eski sevgilim. Oda küfürdü zaten neyse konumuza dönelim bi ara actiginds bi konuş bence. Yani böyle hem ayrilma durumda onun nr yaptığını bilemiyorum belki benim givi ağlamıştır bırakacaksın diye yani.
Soğuma her ayrilmada oluyor biraz bende cok oldu 10 kereden ayrildik 2 sene icerisinde Şu an komple ayrildi cevapta vermiyor fazla zaten
Ginede bence onu ara hayla bi ses vermiyorsa zamanla belki.. düzelebilir..
Araya 10 gün girdi ne yazdık ne konuştuk sonra baktım olmuyor yazdım cevap vermedi okuyor ama. cevap vermiyor baya bı sonra ilişkimiz dışında başka bir şey sormak zorunda kaldım cevap vermişti bı sure sonra ilk kez yine bugün yazdım başka biri mi var diye söyle diye neler neler dedim ama yok hâlâ cevap yok mesajları okuyor ama cevap yok
Neden numaramı silmiyor ozaman yaa neden 😭😭
Bilemiyorum... yardım edebilicegim konu olsa yardımcı olurdum.. ama yardım nasil edebilirimki grup açıp yardimci olabilirdim ama busefer yanlis anlayıp dahada küsebilirdi...
Hmm şöyle yap. Ufaktsn biraz yalan söyle birazcik ufak yalanlar belki olayi çözebilir mesela du icmeye giderken yerler ıslattı ayagim kaydı cok canim aciyor offfff ... ve cok kotu hissediyorum.. şey... hayatım... lütfen görüldü atmayı bırakirmısın... bacağım cok acıyor... off.. hayatımyaa... oda belki konusmaya dahil olup belki bilemiyorum ... ki.. bi erkek olarak onun ne düşündüğünü bilemiyorum her türlü olabilir küsmüştur veya.. ne bileyim.. bence ayrıldığım icin çok ama çok pismanim seni seviyorum bi anlık sinirimle... dedim lutfen felan filan... hep kalbine gidicek yollara basvur.. felsn ben yaptim denedim eski sevgilime o affetmedigi icin birdahada yazmadı dogru düzgün zaten..
Sence öyle desem iyice alçalmış olmam dimi ya benden nefret etmişse bende bilmiyorsam yazdım bugün cevap vermedi aradım meşgule attı ama gururum yüzünden ikimizi mahvetmek istemiyorum çünkü zamanında ya bir gün benden gidersen demiştim o da asla ama asla senden gitmeme izin verme demişti şimdi ise elimden bir şey gelmiyor 😭😭
:( off varya eski sevgilimlede cok olay olmuştu hep onu mutlu ettim hep kendimi hırpaladım çok üzüldük ikimizde cok yıprandık ben çok kıskanctım malasef. Ve bu durumu cok yaşadık bence ustesinden gelirsiniz sadece onun tekrardan cesaretli olmasi gerekiyor yoksa biraz.. zman gerekecek... eyerki yan yana kaldiysaniz evini biliyorsan git bi gormeni tavsiye ederim.
2 yılımı heba etmistim o eski sevgilim icin hep konustuk ettik susan yazsamda etsemde tskmiyor bende senin gibiydim onu ikna etkeye cabaliyordum hic afedersin ama sk#lemedi beni...
Kendisi 5 ay oluyor yurt dışında gelmesine az kaldı
Bide üstüne 20 30 kere ağır kufure maruz kaldım.. belki döner belki eskisi gibi birbirinizi seversiniz umarım tekrar barışırsıniz..
İnşallah barışırz:((((
5 ay cok uzun... ... çok sinirim bozuldu 5 ayda gün gün beklemek... ben 2 haftada mahvoldum üzümtumden 5 ay... bide istemezse... offf... ..
Amin insallah barışırsınız..
Bir tek şunu biliyorum. beni çok seviyordu neden böyle olduk onu bile anlamış değilim acaba uzaklık mı böyle olmasına sebeb oldu yoksa alışmadigi için psikolojisi mı bozuldu yoksa başka birini mi buldu orada bilmiyorum 😭😭😭😭
Baska birisini bulmayi düşünme cok üzülürsün kıskanırsın düşüne onu sakın oyle dusunursen dshada uzulursun sadece görüldümu atiyordu.
Elimden birsey gelse yardimci olurdum..
Biliyorsun zaten yurtdışında olduğu için sadece internet uzeri konuşabiliyoruz bende watsaptan yazdım bugün tüm cesaretimi toplayarak aradan baya bir zaman sonra o da beni özlemiş barışmak ister diye düşünerek yazdım. ama okuyup okuyup çıkıyordu watsaptan başka biri varsa hayatında söyle de çekip gideyim demiştim ona bile görüldü atmış:(((((
Şey aranızı duzeltmemi istermisin ben onunla istersen konuşurum. Ama yapsakda daha kötü olablir diyede korkuyorum.
Zaten şu an yapicak birseyimde yok istersen bana söyle onu ekliyeyjm.. ikna etmeyeye cslissbilirim. İstersen ...
İyice gözünden düşerim diye korkuyorum bende yani bir zavallı olarak görmesinden inan bende ne yapcağımı bilmiyorum türkiye de olsa karşına çıkacam ama yok çok uzakta
Evet sende haklısın...
Ozamana kadar benden soğumasındn uzaklaşmasından hatta unutmasindan çok korkuyorum hiç mi aklına gelmiyorum onun ya hiç mi düşünmüyor benm ne halde olduğumu
Bilemiyorum... sende tedirginsin onunla barışmak istiyorsun.. ama o sadeve görüldü atiyor sende meraklaniyorsun.. onu hayla seviyorsun şuanki hissettiğin seyi bende yaşadım 5 saat agladım ettim cok seviyordum dayanamiyordum okadar agladimki gozum kan canagina dönmüştü .. şimdi ne desemde bilemiyorum insallah cevap verirde eskisi gibi olursunuz..
Ama istemeseydi sevmeseydi numaramı silerdi dimi bir insan neden tutar dimi ama
Şey.. ayrilmadan önce nasıldı.
Ben hayla fotorafini bile silemedim.. özlüyorum sonucta.. numarasi var ama engelledi heryerden.
Ama cevap vermemeside yani insanı meraklandiriyor ne diyor acaba icinden niye yazmiyor yaaa yazsana givi seyler dusunebilirdjm..
Beni sevmiyormusun ben pişmanım. Eskisi givi sevgili olmak istiyorum dermisin eyer dediysen ginemi görüldü atti.
Bana aşkla ilgili cam fanus almıştı ne bileyim çok iyidik her an yazan her an arayan bitti dediğimde bile bırakmayan biriydi ama ne zaman ki Şubat ayında yurt dışına gitti Mayıs ayından itibaren aramız kötüye gitti ya benim kıskançlıklarim onu çok yordu sıktı ya da birini buldu hatta belki onunla ilişkiye bile girmiştir Allah'ım çokk kötü bir seyyyy;(((((((
Hep görüldü atiyorsun.. ben hayla seni dusunuyorim sensiz birsey yapamiyorum.. felan filan desende gine cevap vermiyormu..
Isminiz firdes mi nickinizde firdevs yaziyorda.
Öyle düşünmemelisin oyle dusunursen kiskancligin rahatsız edicek sakın oyle düşünme ben hep kiskancligimdan dolayi erkekleri taoip etmesini konusmasini istemedim ama o benden ayrilip erkeklerle konustugunu gordum ve 1 yane abi var onunla konusmasini gordum 1 yil intikam icin 2 yil boyunca konusmuşuz. Intikam icin inanabiliyormusun.
Boyle dusunmeye devam edersen cok üzülürsün istersen video veya mutlu edebilcek aktiveteler yap arkadasin varsa onunla konuş et boyle düşünme.
Fotoraf felan atıyormu instgramina stalk yapalım.
Veya snapden fotorsf atıyormu kullaniyormu veys instagramdski takipçilerine bak.
Neyse. Iyi akşamlar eyerki konusursa soylersen sevinirjm olayi çözmüş olacağız ama çözülmesi bile zaman alabilirm
Neyse sen ginede yazmayi eksik etme düzgünce yaz . Iyi aksaar.
Iyi aksamlar ve derdini anlatmak istersen veya bu konu hakkinda yardımcı olmamı istersen pek yardimda edemiyebilirim ozur dilerim simdiden. instgramımi yazayım. . slmbenraffle. 1 tane ablaylada sohbet etmistim... bende derdimi anlatmıştım..
Ozur dilerim hem... belki rahatsız ettiysem..
Story atan biri değil çok nadir paylaşır bana aldığı hediyeleri atmalimiym
Çöpe atma belki araniz duzelir.
Ne yazdıysam cevap vermedi anlamıyorum ki insan bir cümle bile yazmaz mı bu kini bu gururu neden niye anlamıyorum her gece ağlamaktan gözümde yaş kalmadı yatamıyorum yemek yiyemiyorum gulemiyorum insan içine dahi çıkamıyorum
Şey benimde yemeden kesilmem olmustu boğazımdan gram yemek yiyemiyordum su içemiyorum 1 hafta bende ağlamıştım. Sonradan aglamam gitti bugün ağladım biraz oda zoraki eski anilarim geldi aklima dayanamadım daha fazla ağlarsam dahada üzülecektim.. eyerki hic yazmazsa yanlızlık cekersen bana yazabilirsin eyerki arkadaşın dertleşmek için yoksa.. Zaten canım sıkılıyor. Dertlesmek istersen yazabilirsin... bende gülemiyorum babam hastamısin ne oldu demişti. Uykum benimde yok malasef 3 e kadar uykum gelmiyor fszla manga okuyorum dahada üzülüyorum sonra 1 2 video izliyorum oylelikle uykum geliyor. Insallah yazarss dahada uzulmezsin..
Zombi gibiydim ayrildigimdan beri ama Şu an iyiyim benimle mutlu olamiyacaktı sonucta ben onun icin iyi degilim neyse...
Belki yeni sevgili yapar mutlu olur daha iyi bi iliski sürer umarım. . Birsey soracağım ayrilmadan önce konuşmaniz nasıldı.
Hayatımı mahvetti herşeyden nefret ettim soğudum gücüm kalmadı eskiden delicesine seven adamin beni şuanda takmamasi içim içimi yiyor elimden hiç bir şey gelmiyor çünkü çok uzakta
Çok güzeldi okadar güzeldi ki kalbimde kelebekler uçuşuyordu adeta ama gidişiyle kalbimi yerinden çıkararak gitti
O kadar çok özlüyorum ki onu kokusunu sarılmasını gülüşlerini offf ne bileyim:((((((
Şey sizde haklısınız sonucta oyle yapması sizin icin kötüydü bende yasadim hayat çok affedersiniz b@k gibi tat vermeye başlamıştı hep agliyordum ediyordum 1 ablayla konustum ettim iyi geldi sagolsun.. icim icimi yiyor demissin bendede aşırı oldu hemd3 baska erkeklerle neler konustugunu dusunmemde mahvoluyordum..
Eyerki ayrilma durumunu kafasına taktıysa geri dönmek istemiyorsa kendini mahfetme ben cok agladim cok üzüldüm kalbim cok hizli küt kut diye atiyordu cok aglsmwktwn fenalasmistım kafam dönüyordu.. sonradan durmak zorunda kaldım. Aglarsam dahada kötü olucakti ama o s2klemedi iste...
Ama o sana kendini belli etmiş bizim ki kapalı kutu gibi değersiz biri için kendini yıpratma kendini belli etmiş ki o şuraya bak ayrılır ayrılmaz erkeklerle konuşmakta neyin nesi bence verilmiş sadakanz varmış
Kendi seylerimi anlattigim icin özür dilerim rahatsız etmis olabilirim biraz.
Dönemez dimi artık sileyim mı numarasını umut yoksa eğer
Saçmalama tabikide sende anlatıcaksn ki için rahatlasın birbirimizden başka kimsemiz yok ki:(((((
Sana kalmış... eyerki donseydi sana yazardi görüldü atmazdı.
Dimi ama bitmiş meğersem onun için çoktan
Ama ya dönerse... onu düşünmek bile insanı rahatsız ediyor.. ama yazardı.. dönseydi sen yazdığında.
Hanım efendi en iyi sizin kararınız ben olsam silerdim saten cevapta vermiyor ama seviyorsunuz biraz daha beklersen bekki geri donebilir ama seni yıpratır. Zamaa o düşünceler.
Bazen diyorum ki bilmeden bir şey mi yaptım ya da yaptığım bir şey kulağına mı gitti de böyle sessizce uzaklaştı buraya dönene kadar benden
Aslında bir şeyi yanlış anlayip trip atiyorda olabilir siz bunu söyleyince
Doğru söylüyor olabilirsin. Belki rahatsız oldu diyemedi sana sadeve görüldü attmısta olabilir.
Istersen kedimi sana verebilirim ağlayıp sarilmak iyi gelebilir ben öyle yapmıştım 🙁
Belkide Türkiye ye dönünce pişman olup ozleyip geri yazıcak mesafeler girince araya kafası karıştı belkide l
Evet hersey olabilir ama ginede dikkatli olmalısın bir sorun olursa yardim edebilicegim birsey olursa bana soylersin slmbenraffle hesabıma instgramdan yazabilirsin unutabilirim o yüzden ve hic kizlarla muhabbetim olmadı kusurumu gördüyseniz özür dilerim.
Çok sıkıldığım icin bu uygulamadan dertlesecek veya dertlesmek istiyen arkadaş arıyorum istersen anlatabilirsin.. iyi aksamlar..
bir şey olursa tekrardan burdan yazarım sana her şey için çok sağol dua et olur mu barışmamiz için nolursun:(((
Umarım araniz tekrardan duzelir ve birlikteliğiniz devam eder mutlu yillar geçirmeniz dileğiyle iyi akşamlar..
Ve 70 tane sey yazmışız 😄
Çok teşekkür ederim her şey için burdan normalden mesaj bölümü yok mu ordanda konuşabilirdk
Var ancak seviye yetmiyor
Xper seviye 1 de kaldım bayadir ugrasiyorim 2 olamadım cok sacma bir sistem.
Hım anladım bir şey olursa burdan yazarım ozaman yine
Dedigim gibi benim hesabima yazabilirsin. Takip istei atmazsansa yazabilirsin sorun degil.
Tamamdır iyi aksamlar kendinizi yormayın kotu dusunceler hep insanı yıpratır m
5 ay sonra gelicek demiştiniz belki unutabilirim.. ama gindde hergün gireceğim uygulamaya sohbet muhabbet dertlesmek icin felan. Insanlarla konusuyorum hergün 2 3 e kadar uyumuyorum.
Neyse iyi aksamlar fazla zamanınızı almış olabilirim kusura bakmayın 😅
Olur mu siz kusura bakmayın her şey için çok sağolun
Rica ederim ..
Benim icin sorun değildi istediğiniz zaman tekrar yazarsınız tekrar konusurz hic sorun degilm
Günaydın rahatsız ediyorum mesaj attı sabah şok oldum ama değişik bir mesaj benden vazgeçti mı yoksa hâlâ kapıyı aralık bırakıyor tam olarak anlayamadı
Hayir sorun degil rahatsız olmadım ne yazdı tabiki özel değilse yavas yavas toparliyor olabilir veya bilemiyorum gindde dikkatli ol heryurlu sey olabilir veya belki aralik birakiyor bilemiyorum.. umarım araniz dahada düzelir 😇
Off yazamadım kusura bakma :(
Konuştuk ama bitti sanırım her şey:((((
:( üzülme belki daha iyi mutlu olabileceğin bir erkek çıkar karşına böyle uzme kendini eyerki yanlız kalkmak istemiyorsan konusabiliriz sorun yok benim açımdan çünkü yanlızlık bays kötü gelmisti bana ayrildigimds herturlu oyuna girdim ettim hicbir sekilde yapamiyordum hep agladim durdum taaki 1 hafta gecene kadar sadece özletiyor seninde öyle olacaktır veys daha uzun zaman sonrs unutacaksındir eyer arkadaşa ihtiyacin varsa bana yazabilirsin. Eyerki iliskin düzelmeyecekse yeni sayfa aç unut herşeyi.
Bunuda yapamiyorsan ağlıyorsan ağla icini dök bir zaman sonra ağlaman duracaktır..
Peki ben onu unuttuktan sonra ne bileyim zor da olsa yokluğuna alıştıktan sonra ya bir gün geri dönerse ozaman ben ne yapıcam geri dönme ihtimali bile var mı bilmiyorum sıkıntının ailesinin olduğunu sorunlarla boğuştugunu özür dilerim yolun açık olsun dedi
Geri dönemez yolun açık olsun demis. Unutmak zor evet bende unutamıyorum herkesle jonusma icine giriyorum muhbabbet olması için mallasef yanlızlıktw unutamiyorsun çevrenle takilmak iyidir ama kötüde hissedebilirsin Şu an ben yataga yattip telefona bakıyorum çok sıkılıyorum . v unutmak zor mallasef.
Hiç sevmemiş beni dimi
Ailesinin baskisi yuzunden hemde senden ayrıldı diye yüz vermek istememiş olabilir zaten yol al yolun acik olsun anlaminda hic konusmayadabilir. birgün anlayacaksın. Belki seviniceksin belki gine uzuleceksin ama o istemiyormuş ben niye hayla dil döküp kendimi üzeyim diyeceksin diye düşünüyorum herkes ben soru sordugumds yoluna bak unutcaksin zananla unutacaksın kız seni istemiyor yol al felan filan dedi kendi fikirleri bu.
Önceden seviyormuş ama her şey üstüne gittigi icin icine kapanmıs sevseydi.. yazabilirdi
Günaydın nasılsın ne diyeceğimi bilemiyorum hayatımda kimse yok ama devam edecek takatımda yok ailevi sorunlarım var onlarla boğuşuyorum sende bınların yanında boğulma bahtın açık olsun dedi neyin nesi bu sence
Kısmetin acik olsun allah yolunu acık etsin demi iyiyim sen nasılsın ama kötüsün :/ aile sorunları malasef çok bunaltıyor seni kendi sorunlarimlada bunaltmak istemem kısmetin açık oslun allah yolunu acık etsin demiş.
Napcam ya bitsin de istemiyorum ben herşeyine hazırdım onunla
:( çok üzgünüm...
Biraz daha ısrar edicem bakalım ne olucak
Hayır belki engelleyebilir ben cok israr etmistim engellemisti ama onu cok sevdigini söyle heryere sordum geri dönmez dedi durdu. Herkes dedi soyle ben sana inanıyorum eskisi gibi olmak istiyorum seni seviyorum unutamıyorum.. senin icin herseyi yaparım benimle ol eskisi gibi de. Belki mutlu olacaktır belki cevap vericektir.
İşte bende onun peşindeyim şu an bakalım ne olucak
Umarım başarırsın 😁 bende mutlu olurum birisinin arasını duzeltmeye yardim ettiğim icin. Tamda yardim denemez ama . v
İnşallah döner inşallah:(((
Amin eskisi gibi mutlu olursunuz umarım şey yazarsan goremiyebilirim afedersin yemege gidicemde üzülme düzelecektir eyerki isterse sevdiğini belli et kalbinden gecenleri anlat ona.
Bugün duymamam gereken seyler gördüm... aglamaktan gine mahvoldumm.. anlat felan dersen burdan anlatamam... herkes görürse rahatsız olurum...
İçimi döktüm herşeyi dile getirdim artık onun bir adım atmasini bekliycem umarım beni unutmaz aklından dahi çıkarmaz
Evet.. iyi yapmışsın...
bir şey dedimi.
Daha bir şey yazmadı eminim şuanda bizi düşünüyordur
Hmm peki... umarım cevaplarini verirde mutlu olursunuz tekrar...
İçimi döktüm iyice umarım yapıcı olur
Evet... umarım dediklerine karşı güzel cevap verirde mutlu olursunuz eskisi gbi..
İnşallah tek temennim o
Evet.. dönerse ikinizde mutlu olursunuz.. bende benimkine yazıyorum ods lanet okuyor yazdığımda dahada hayattan kopmaya başlıyorum.. 2 3 gundur zaten deli edioyr beni.
Hiç cevap veriyor mu peki
Veriyor.. ama 5 10 30 dk sonra bazen veriyor.. ama 2 3 bisj diyor gine 30 20dk bekliyorum. ya da 2 3 saat cevap vermiyor..
Eski yaptıklarımız aklima geliyor fena oluyorum yaziyorum ses atıyordum. Birazda agliyordum ne komik ağlıyorsun diyip çıkmıştı ._.
Biliyorum çok zor hemde çok resmen dalga geçiyor seninle sevmeyen bir insanın bile karşı tarafa saygısı var ama anladığım kadarıyla sevdiğin kızın sana hic bir şekilde saygısı yok
Hiç saygısı yoktu bir kotu birsey yapsam sinirliyken o orrs@@@@@ bimlemle bimlemle hic sabrı yoktu ona hep diyordum kufur etme aramiz bozukuyor hep diyordum. Oda dinirliyfim napayim diyordu.
Yanlız kalmak istemiyorum onunlayken sevgiliyken mutluydum baska birisi benimle boylr vakit geçirmez.
Yanlış anlamazsan sen kaç yaşındasın ve sevdiğin kız kaç yaşında
17yim 2 yaş fark var sevdiğim kızın.
Sorun degil. Benim icin tabiki sorabilirsiniz..
Şey.. yaşımdan dolayı anlattıklarım sizi rahatsız etmedi umarım..
Aşkın yaşı kesinlikle olmaz lakin önünde koskocaman yıllar var daha küçüksün gençsn değerini bilen ne kişiler gelip geçicek aşk acısı çekmek dünyanın kanununda var bir kere atlattn mı inanki bir dakine bu kadar çok acı çekmezsin seni gerçekten seven birine teslim et kendini asla yalnız kalmazsn bir de şöyle düşün oldu da evlendin ya seni aldatırsa ne bileyim daha çok kötü şeyler olursa sana layık olmayan kişi tarafından çok darbe yersin bak bana benimde çok canım acıyor ama karşımdaki adam beni seviyor sadece kafası çok karışık bu aralar ama asla benimle dalga geçmedi ne bileyim değer görmek çok farklı bir şey kalbinde kelebekler uçuyor gibi oluyorsun
Evet haklısın.. sevgili veya evlenmesem bile yasamakda bi deneyim ne yapalım artık yeni bir insan bulmam gerekiyor ama onuda zaman bulucak ama tekrardan nasil birlikte olabilirimki bir kızla. Bununla boyleysem yeni kiz arkadasim oldugundads ya boylr olursa.. ya hic sevmezse.. en iyisi hic o işlere birdaha girmemek..
Eğer ki karşına biri çıkarsa ilk zamanlarda bu kıza verdiğin değeri üstüne titremelerini asla ona yapma şunu bilmelisin ki kaçan her daim kovalanır ne zaman ki seni hersyedn çok sevdiğini anladın inandın ozaman sende eşit bir şekilde sevgini belli et
Ben hep sevdim... hep onun mutlu olabilmesi icin kufur ettigind ehicbir sekilde tepki bile vermedim.. o siniri gecsinde mutlu olsun diye.. duzgun kişiliği olsaydi Şu an bu uygulamayi indirmiş olmazdım..
Bunu kendine yapmayı bırakmalsn bir bayanın ağzına Yakışmycak laflar senin yanında dahi utanmamis kaldı ki bir başkasının yanında utansın dediğimi gibi o kız sana laik değil en iyisi uzak durman
Işte.. bu yüzden hep kavga ettik bu yüzden hep suphelendigim icin kiskancligim rahat birakmadı..
Kavga etmistik hep ama ne bileyim eski anılarımız mutlu oldugumuz zamanlar gözümün önünden geciyor mutlu oluyorum.
Bayağı sohbet etmişiz sohbet icin teşsekür ederim keske herkes sizin givi düşünceli olsaydı. Bu kelimemden rahatsız olmazsınız degilmi..
Benim için hiç sorun değil sen beni nasıl dinleyip yardımcı olduysan elbette bende elimden geleni yaparım
Teşsekür ederim. Iyi geceler.
Unut abla valla düşündükçe sadece sen üzüleceksin
Keşke bu kadar kolay olabilse kalbimi Varya böyle yerinden söküp atmak istiyorum
biliyorum çok zor ama unutmazsan eger sürekli yazmak isticeksin hatta kendini tutamayıp yazacaksın da böyle yaparsan da karşındaki daha da soğuyacak. bence unutmaya çalış sen yazmazsan eger acaba beni unuttu mu diyip tekrar sana yazabilme ihtimali de var.
Sence numarasını sileyim mı hatta watsabi komple silsem Instagramı
bence onun hakkında hiçbir şey düşünme aklına o geldiği zaman başka şeyler yapmaya çalış. arkadaşlarınla buluş mesela ya da sosyal medya da arkadaşlarına yaz. Bana yazabilirsin mesela 1.5 yıl boyunca birisini unutmayan biri olarak tavsiye felan verebilirim. arada hem kafa felan da dağıtırsın.
Geri dönme ihtimali var mı sence
Bi ihtimal ama bu ihtimalı düşünüp de sürekli onu aklına getirme.
Ayrılık kararı aldın ise pişman olma
Biz birbirimizi çok seviyorduk hangi ara bu duruma geldik anlamış değilim o kadar çok canım yanıyor ki onca yaşamışliklar onca güzel anılar bu kadar basit miydi onun için ben bunu anlayamıyorum
Basitti tabi ki insanların ne kadar sahtekar ve çıkarcı olduğunu anlamalıydın seven adam başka adamdır
Sorunun bende olduğunu düşünüyordum sürekli onu kıskançlıklarimla bunaltigimi yeri gelince anlamayıp dinlemeyip sürekli bitirme cümleleri kurdum ama çok pişmanım onun gururu yüzünden her şey mahvolucak ne yapmam lazım bilmiyorum
Hiçbir şey yapma zaten seviyorsa seninle olur
Peki neden Instagram şifresini değiştirmiyor girdiğimi ilaki anlıyordur ve neden numaramı silmiyor
Ben bu devrin ne kızını ne de erkeğini anlayamıyorum
Bir gün ben ona ya benden birgün gidersen diye demiştim oda bana asla ama asla izin verme buna demişti neden izin vermiyor bana
Geri döner bir kaç güne takma
Sence numarasını sileyim mı daha iyi mi anlar değerimi acaba ya da merak edip ulaşmaya mı çalışr kafam çok karışıyor
Bunlar çocukça şeyler sen sadece vaktini başka şeylere ver o geri gelecek
Şimdi bugün baya bı yazdım üst üste ama okundu bırakıp çıktı dönene kadar hiç bir şekilde yazmayım dimi
Yazma tabi vaktini başka şeylere ver
Tamam teşekkür ederim çok sağol birazda olsa içim rahatladı
İçini dökmek istersen yazarsın
Olur çok teşekkür ederim
Yazabilmen için takip atman gerek ama xperin düşük
Yazdım sana
Merak ediyorum neler oldu bundan sonra?
Geri döner umarım.
İnşallah:((((
Döner
Gerçekten mi peki ne zaman sence
Dönmeyebilir
Peki sizce neden
Kısmetse olur