23 yaşında biri bana aşık yaşım 27 ona olmaz diyorum olur diyor sizce olur mu?

bir oğlum var boşandım 4 sene önce ve şu an 23 yaşında benden boy kalıp olarak duran biri bana aşık olmuş hoş biri yaşından dolayı hep yok dedim onu beğeniyorum fakat korkuyorum düşünce olarak olgun biri kendi ayaklarının üzerinde duran tek başına yaşayan kendi parasını kazanan bir adam ailesiyle görüşmüyor zaten ailem baskıcı ve ben çocuk değilim kendi kararlarima saygı duymadılar evi ayrıldım dedi şu an benimle ciddi bir ilişki istiyor ama ben yaştan dolayı sorun olur diye endişe ediyorum

23 yaşında biri bana aşık yaşım 27 ona olmaz diyorum olur diyor sizce olur mu?
Cevapla