Düğünüme gelecek ne babam var ne akrabam, bu durum karşı tarafa ne düşündürür?

Arkadaslar henuz evlilik gibi bir durum yok ama olursa dugunume hickimse gelmeyecek bomboş olacak benim taraf. Karsi tarafin akrabalari falan cok olursa eger bizim hakkimizda ne dusunurlerki. Babamla 10 yildan fazla oldu hicbir sekilde konusmuyoruz e haliyle baba tarafindan kimseyide tanimiyorum. Dugunume sadece annem ablam erkek kardesim dayim 2 kuzenim ve eger yasarlarsa ananemle dedem gelir. Bunu dusundukce evlenmek bile istemiyorum. Insallah esiminde cok akrabasi olmazsa kucuk mutevazi bir dugun yapariz

Düğünüme gelecek ne babam var ne akrabam, bu durum karşı tarafa ne düşündürür?
Cevapla