
Dipnot : Soru sormak benim için eğlenceli ben soruyorum gibi ciddiye almayın başkasına göre cevaplayın. Amaç ben burada sorarak birşeyler öğreniyorum.

Dipnot : Soru sormak benim için eğlenceli ben soruyorum gibi ciddiye almayın başkasına göre cevaplayın. Amaç ben burada sorarak birşeyler öğreniyorum.
Akıl yaşta değil baştadır. Bu nedenle 19 yaşındaki bir birey ile 21 yaşındaki bir bireyin kıyaslanması doğru değildir. Arada ilişki olması da bireylerin anlaşıp anlaşamamasına göre değişir.
Kişisel gelişiminizi tamamlamışsınız 2 3 yaştan hiçbir şey olmaz zaten yaşıtsınız oğlanda zaten olgun yerli yerinde biriyse rahat bir hayat sürersiniz.
Cevap
3Cevap
Hayır bir sıkıntı yok olmazda çünkü aradaki yaş farkı az dağlar kadar olsa neyse o yüzden bir şey olmaz
24 yaşındayım 27 yaşındaki kizlada çıktım 19 yaşındaki kızlada kimin ne düşündüğü umrumda olmadı şahsen
Reşit olduğu sürece sıkıntı yok
Kardesim benimki de 19 yasinda oluyo bi sekilde
evet
Yoooo
hayır
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?