3 ay sonra nisanlimla evleniyoruz yaşlarımız 26. Ona 5 sene boyunca çocuk istemediğimi söyledim. Fazla mi sizce?

Olursa yanlışlıkla ne yapacağız doğum kontrol hapı kullan filan dedim, zaten o da düşünmüyor birlikte biraz gezip tozmayi hayatı yaşamayı konuşuyoruz. Ama 5 sene deyince sanki bi duraksadı gibi oldu gözlerini kaçırdı. Bir kadın bozulur mu böyle bir şey denmesine. Kendisi istemese dahi?
3 ay sonra nisanlimla evleniyoruz yaşlarımız 26. Ona 5 sene boyunca çocuk istemediğimi söyledim. Fazla mi sizce?
Cevapla