Ben birine aşık oluyom hoşlanıyorum falan 2 sene sürüyo sonra irtibatımız kesiliyor
Sonra ben 1-2 sene etkisinden çıkamıyorum saplantılı gibi takıntı haline getiriyorum sonra 1-2 sene sonlarında doğru duygu azalması yaşayıp başka birine bağlanıyorum
Aynı şeyler onda da tekrarlanıyor
Yani düz hesap bir kişiye 4 senem gidiyor fazla zaman kaybı gibi geliyor bana bu süreyi azaltmak lazım
Sonra ben 1-2 sene etkisinden çıkamıyorum saplantılı gibi takıntı haline getiriyorum sonra 1-2 sene sonlarında doğru duygu azalması yaşayıp başka birine bağlanıyorum
Aynı şeyler onda da tekrarlanıyor
Yani düz hesap bir kişiye 4 senem gidiyor fazla zaman kaybı gibi geliyor bana bu süreyi azaltmak lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer