Sevgilime karşı doğal olamıyorum siz nasıl samimi ve doğal oluyorsunuz?

Arkadaşlarıma karşı doğal olabiliyorum ama sevgili olunca hep bi mesafe hissediyorum gerçek benliğimi yansıtmıyorum doğal davranamıyorhm millet sevgilisinin yanında rahat hisseder ben edemiyorum bu neden sizce bende doğal olmak istiyorum ama olmuyor
Sevgilime karşı doğal olamıyorum siz nasıl samimi ve doğal oluyorsunuz?
Cevapla