Sevmek ve sevilmek istiyorum Çok özledim o duyguyu. Sanki güzel şeyler olacakmış gibi bazen içimde sevinç oluyor. Sonra geri can sıkıntısına dönüşüyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen böyle değilim, senin gibi çok uzun yıllardır yalnizım ama böyle bir boşluğa düşünüyorum çünkü sevgi karşılıkli olmalı ve biz kadınlar erkeğe önem veririz bağlanmak isteriz fakat bunun karşısında erkeklerin güven ve sadakat konusu sıkıntı, en iyisi hiç bulasmıyorum kimseye tam güven olmuyor zaten kimseyi de beğenemiyorum bile beğendiğim olsa da mutlaka bir pürüz çıkıyor bu yüzden ben çok oldu bu işlerden vazgeçtim kendimle huzurlu bir hayatım var erkeklere yaklaşmıyorum yaklastırmıyorum
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhaba yalnızlık uzun zamandır ise ağır bastığını düşünüyorum ve sadece bu gece genelinde böyle değilsin duygu durumuna göre en az haftada 2 defa bu durumda olduğunu düşünüyorum
06 Yorumla
Soran+1 yılYok hergün bu duyguyu yaşıyorum. Evet 7 yıldır yalnızım
- +1 yıl
Konuşmak anlatmak düşünceleri yazarak ifade etmek istersen konuşabiliriz elimden geldiğince yardımcı olacağını bilmeni isterim
Soran+1 yılBenim ilacim aşk. sevdiğim olup sevdiğim tarafından sevilmek istiyorum
- +1 yıl
Tamamdır seni anlıyorum uzun uzun konuşup neleri yapıp yapmamak konusunda destek olacağımı düşünüyorum
Soran+1 yılGerçekten beni anlıyor musun ne hissettiğimi de mi
- +1 yıl
Gerçekten seni anlıyorum ve neler hissettiğini aşk acısı çektiğini biliyor ve bu konuda seni yönlendirmek istiyorum
Olabiliyor insanda bazen ama emin ol çevrende insan olsa sevgiden çok senden faydalanmaya bakar, saf sevgi, sevmek sevilmek, gittikçe azalıyor maalesef.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
62Cevap
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Bende de aynısı oluyor ama geçiyor sonra
Her şeyi akışına bıraktım düzeliyor yavaş yavaş.
"Açken markete gitme, yanlış şeyler alırsın."32 Yorumla
Soran+1 yılŞu an geçmiş evet gündüz olunca geçiyor galiba, gece başlıyor bu boşluk
- Kişilik & Karakter konusunda 889 cevap paylaştı.
+1 yılHer insan sevmek ve sevilmek ister. Umarım istediğin gibi bir sevgiyle karşılaşırsın.
11 Yorumla
Soran+1 yılInşallah teşekkür ederim. Siz de yaşayın güzel şeyler
Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı. Ani duygu değişimi yaşadığını ifade ediyorsun, ve bu sana engel teşkil ediyor.
Durgularını yelken edebilirsin, Ama kasırgaya dönüşmesine izin verme,
Tavsiyem, doruğunca yaşamayı değil, karalınca yaşa, Engel kendiliğinden kalkar.
İyi bayramlar
00 YorumlaBen duygusal boşluğa düşünce kendimi yemeye veriyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılKilo alınca ne yapacağız peki
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Zaman zaman hepimizde duygusal boşluk, yalnızlık hissiyatı oluyor. Fitrat gereği insan robot değil elbette sevilmek istiyor. Ama çok da takıntı haline getirmemek. lazim. Nasip , kısmet bu işler
11 Yorumla
Soran+1 yılTakmıyorum sadece 1 aydır garip şeyler olmaya başladı noldugunu bilmiyorum elimde değil
Kişilik & Karakter konusunda 836 cevap paylaştı. Herkes duygusal bosluga bazen düşer bence. Sabretmemiz gerekiyor ve cabalamamiz gerekiyor. Zor ama sanki bizden bu isteniyor.
14 Yorumla
Soran+1 yılValla şu sıralar böyleyim son 1 aydır
Soran+1 yılPozitif düşünüyorum sonra olmayan bir şeyi ne diye düşünüyorsun deyip kendime kızıyorum.
- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBir hobi bul bir oyalanti bul kendiliğinden geçer ya da al bir tane evcil hayvan sevresin sevilirsin. Bir insana güven olmaz bu zaman da.
015 Yorumla
Soran+1 yılÇok yeteneğim var sıkıldım uygulamaktan. Kedim var ondan da sıkıldım. Aşk istiyorum ben
- +1 yıl
O zaman konuşacak birisini bul sohbet et. Okula ya da işe gidermin
Soran+1 yılÇıktım işten okulum da bitti bir aşk eksik o da bulunmuyor
- +1 yıl
Şimdi ne yapıyon evde oturuyon
Soran+1 yılDaha isten çıkalı 1 ay oldu çalışmaktan yoruldum çok ağır kaldirmaktan vucudum tutumuyor
- +1 yıl
Ne iş yapıyordun. Hem kadınlar böyle ağır işmi yaparlar
Soran+1 yılÇini çanak plastik ürünler var. Haftada bir 200 tane cam eşyalar gelir kartonlu. onları 2. Kata taşırdım.
- +1 yıl
Hamallık yani
Soran+1 yılÖyle denmesin yine de kendimi kötü hissediyorum. 2 kişiydik çalışan olarak
- +1 yıl
Ben de sevmek sevilmek isterim ama bu zamanda insanlara güven olmuyor maalesef.. oncin bekar kalmak en iyisi dır.
Soran+1 yılDoğru diyorsun duygusal boşluğu dolduramayacağım bu gidişle
- +1 yıl
Inan Sadece sen değilsin o durumda.. helede bu zamanda.
Soran+1 yılYalnızlar klübüyüz
Soran+1 yılKulübü
- +1 yıl
Yanlış insanı bulup mutsuz olacağına yalnız ol kafan rahat olsun.
+1 yılSeni çok iyi anlıyorum ama nasıl ki vaktinden önce çiçekler açmıyorsa onun da bi zamanı var bence
04 Yorumla
Soran+1 yılBu durum gerçekten boyle mi yani zamanı mi var
- +1 yıl
Bence zamanı var bu kadar zaman yalnız kalıyorsak elbet bizim de güleceğimiz günler gelecektir ben de sıkılıyorum ama ne yapalım
Soran+1 yılInşallah öyledir ya
- +1 yıl
İnşallah diyelim ben saldım artık olmuyorsa zorlamıyorum çünkü aramayla olmuyor
+1 yılArada oluyor fazla yalnızlaşınca bu durum genellikle çok sevgi görmemiş kişilerde çok görülüyor
00 Yorumla
+1 yılSevilsem dahi kaybediyorum. Artık ne düşüneceğimi bilmiyorum.. Allah yardımcın olsun benimde dileğim seninkiyle aynıydı..
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılGece ve uyudugunda olur 😔 ah ah kendimden biliyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılAkşam başlıyor sabaha kadar sürüyor. Gündüz geri düzeliyorum ama hep gece sıkıntı
+1 yılÇocukluğundan gelen/kalan bir sevgi açlığın mi var?
012 Yorumla
Soran+1 yılHayır çocukluğum çok güzeldi. Sadece doğru dürüst sevilmedim şu yaşıma kadar
- +1 yıl
Çocukluğunda bile mi
Soran+1 yılBen normal sevgi istemiyorum. Zaten normal seviliyorum. Aşk sevgisi istiyorum ben.
- +1 yıl
Bir erkek tarafından sevilmek istiyorum diyorsun yani. Doğru mu anladım
Soran+1 yılEvet doğru anladın elbette
- +1 yıl
Yaş aralığın doğru mu peki senin
Soran+1 yılEvet doğru
- +1 yıl
Giyim tarzın nasıldir
Genelde ne giyersin işte - +1 yıl
Pist
Soran+1 yılGiyim tarzım açık kapalılardan
- +1 yıl
Profilimdeki kadını gördün mü
O tarz giyinir misin
Uzun etek üstüne hırka gibi... - +1 yıl
Pistt
senin yaşadığına tarağını bulamamış baş sendromu diyoruz. tarağını bulup başına vurduğunda geçecektir...
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes sevilmek ister elbetde ama yanlış insanlardan sevgi beklemek en yanlış şey bence
01 Yorumla
Soran+1 yılYok yanlış insanla konuşmuyorum daha doğrusu hiç kimseyle konuşmuyorum sadece doğru kişi olursa konuşmak istiyorum
+1 yılŞükürler olsun ben o dönemi atlattım. Boşluklarımda halay çekmeyi öğrendim.
02 Yorumla
Soran+1 yılSürekli de halay çekilmez ki canım
- +1 yıl
Yorulduğum zaman boşlukta boğulmama fırsat kalmıyor uyuyorum. 🤣
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılDuygusal ihtiyaçlar yoğunlaşır zaman zaman. Normal bir şey. Yaz da geldi herkesin içi kıpır kıpır
06 Yorumla
Soran+1 yılYaz gelince daha bi boşluk oluyor ağlayasım geliyor aglayamiyorum da içime boğuldum
- +1 yıl
Ağlanacak ne var ya hayat böyle. Hayat hee şeye rağmen güzel 😊
Soran+1 yılHayat güzel aşkla daha güzel olacakta
- +1 yıl
Aynı fikirdeyim bakalım aşk nerde karşıma çıkacak. Ben çalışmalara başladım 😄
Soran+1 yılNe gibi çalışmalar
- +1 yıl
Okumu yayımı alıp ava çıkıyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/Ituzi_-9RJIYazacak bir şey bulamadım
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı.
+1 yılO hissi bırakma. Güzel şeyler hissettikçe güzel şeyler yaşarsın.
08 Yorumla
Soran+1 yılGüzel şeyler olacakta ondan mi içime doğuyor ki
- +1 yıl
Neden olmasın. Bu hisse kapılmışsın bir kez. Bırak bunu yaşa doya doya. Sonra gerçeği de bulur seni elbet.
Soran+1 yılInşallah ya ne güzel olurdu
- +1 yıl
Şu an ne güzel olurdu dediğin şey kapını çaldığında harika olacak. Şimdilik bu hissine sarıl ve onu yalnız bırakma. Çünkü zaten yalnızız.
Soran+1 yılInşallah sen de çok güzel şeyler yaşarsın duan sana da geçsin
- +1 yıl
Teşekkür ederim. Bu bile yeterli. İyi hissetmeme sebep oldu.
Soran+1 yılRica ederim sevap kazandım şimdi inşallah dua kabul olur
- +1 yıl
Sen de huzur bulursun böylelikle.
Gizli Üye(36-45)+1 yılİnsan yastığa başını koyunca kendiyle yüzleşiyor aslında bu ilk kez olan bir şey değil açıkçası yalnızlık ağır basıyor ve bu konuda yalnız değilsin
15 Yorumla
Soran+1 yılPeki bu içimdeki sevinç ne demek yani mesela önceden mi içime doğuyor olacak diye
Cevap sahibi+1 yılEvet genel olarak aslında kendimizi geçiştirme mutlu olma durumu psikolojisi bir nevi kendi kendimize süreyi uzatma kandırma öyle de düşünebilirsin kısa süreli heves tutku arzulanma sevmek sevilmek isteği
Soran+1 yılKendimi kandırıyorum demek psikolojim bozulmuş demek ki
Cevap sahibi+1 yılKonuşmak anlatmak ister misin
Soran+1 yılSevilip aşk yaşayanların storylerini izliyorum ağlıyorum işte ben neden seviilmiyorum diyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı.
+1 yılAman aman yo boşluğa falan düşmüyorum, ne biri beni sevsin ne de ben onu seveyim 🫠
00 Yorumla
+1 yılBen de böyle hissediyorum, sevgi insanı muhtaç olduğu Bi duygu. Bulursan ne âlâ...
00 YorumlaHayır öyle hissetmiyorum uzun zamandır kendinle mutluysan olay bitmiştir
00 Yorumla
+1 yılAyni seyleri tekrar tekrar yasamaya gerek yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende sevilmek istiyorum maalesef birine sarılmak düşünülmek. Hiç yaşanmamış duygular benim için
04 Yorumla
Soran+1 yılDemek ki erkekler de sevilmek istiyor anladım
Cevap sahibi+1 yılErkeklerin kalbi yok muydu ki
Soran+1 yılSanırım sevilmeye sevilmeye böyle düşünmeye başladım
Cevap sahibi+1 yılBende
+1 yılNe kadar sevgiyi tamamlayan mavi kardeşlerim varmış benim😁
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBendede sevme isteği ağır geliyor, sevdikten sonra koruyup kollama ve ıltifat etme ilgi gösterip mutlu etmek istiyorum.
00 Yorumla
+1 yılayni seyleri hissediyorum ve uzun zamandir da geçmiyor. bi gidiyo bi geliyo. sanirim gerçekten seven birini bulunca sonlanicak bu his.
01 Yorumla
Soran+1 yılNe yapacağız bilmiyorum ortada kimse de yok sevebileceğim.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de boşluktayım keşke sevsem sevilsem böyle bebekler gibi sevsem ilgi göstersem sürekli
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAahh ahh araya yastık koyup, kucakta bebek gibi sevesim geldi, sırtını sıvazlayarak.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenimde merak ettiğim şeyler var, yazr mısın
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDimi banada oluyor boynuna sokulup kokusunu içine çekecek birini istiyor insan.
00 YorumlaKadının makyaj tarzı ne hooş bol allık parlatıcı😀
Evet ben de duygusal ihtiyacım var normal çünkü insanız ve kadınız yani gayet normal.
00 Yorumla
+1 yılBöyle ani, anlık hissiyatlar olabilir. Sabah olunca geçer çok şeyapmamak lazım. Dhdjcjsj
020 Yorumla
Soran+1 yılAma insan yine de sevilmek aşık olmak istiyor. Onu görünce eli ayağı birbirine dolaşmasını istiyor.
- +1 yıl
İnsanoğlu doyumsuzdur ister herşeyi..
Soran+1 yılHer şey? 2 kelime yazdım sadece
- +1 yıl
Ben genel konuştum. Öyle birisi olsa bu seferde diceksin ki benimle sürekli ilgileniyor sıkıldım, ya da benimle çok ilgileniyor bunaldım, ya da bana cinsellik açıyor kullanıcak mi ya da bana hiç cinsellik bahsetmiyor beni sevmiyor mu!!
Soran+1 yılHer şeyi dengede tutarsak kimse bunalıma gitmez. Çünkü fazlası zarar olabiliyor. Ama aşk olmayınca bir şeyler eksik oluyor
- +1 yıl
Aşk sadece tek başına yeterli değildir. Bir çok etken var..
Soran+1 yılIstersen bütün her şey yolunda gitsin aşk olmayınca bir kısım eksik oluyor
- +1 yıl
Sadece aşk olsa, saygı, sadakat, güven olmasa yine aşkın bir anlamı kalmaz. Tek başına aşk yetersiz..
Soran+1 yılİki taraf aşık olunca bence onlarda olur
- +1 yıl
Bazen aşkta istemediği şeyleri yaptırabilir insana. Saygısızlık, aşırı kıskançlık gibi..
Soran+1 yılSeven insan kıskanır ölçülü derecede
- +1 yıl
İlla ki ama herkes ölçülü olamayabilir ya da saygılı olamayabilir. Sonuc olarak tek başına sevmek ve aşk yetersizdir. Aşk herşeyi çözemiyor bazen.
Soran+1 yılYa sen konuyu saptiriyon ha ben aşk diyorum sen ne diyon
- +1 yıl
Gerçekleri söylüyoruz. Hersey toz pembe değil aw.
- +1 yıl
Düşler ulkesinde mi yaşıyorsun sen.
Soran+1 yılYa bi git. Küfür ettigin için seni kaide almıyorum artık. Ne dediğin umrumda değil. 2 şey söyledin diye nimetten sayma kendini.
- +1 yıl
Kes sen dikkate alsan nolur almasan nolur sen kimsin la
- +1 yıl
G*otume bak dhdjdjsjsjs
- +1 yıl
Sen ne anlarsın aşktan sevgiden
Soran+1 yılIyyy konuşmaya bak konuşmaya kaba insan.. noldu zoruna mı gitti 2 laf söyledim diye püüü ahlaksız
+1 yılKaç cm sevgi lazım ablamıza? Ne kadar derin boşluğun?
02 Yorumla
Soran+1 yılBen masumca yazdım sen tersine çekmişsin ayıp ya
- +1 yıl
Siparişe notunu düştüm. Soft seviyorsun
Bazen vurmuyor değil. Ama elden bi şey gelmiyor. Elbet bir insan olacak.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen de sevmek ve sevdiğim kızı mutlu etmek istiyorum 🌹🌹
00 YorumlaNeden sevilmek zorunda hissediyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılZorunluluk hissetmiyorum kendiliğinden gelişen bir şey
+1 yılBulsam bende cok sevicem ama yok işte
01 Yorumla
Soran+1 yılDemek erkeklerde bulamıyor kimseyi
+1 yılO duygular arada insanları yoklar yalnızken
02 Yorumla
Soran+1 yılKeske yoklamasa caresiz bi his
- +1 yıl
Buna yapacak bir şey Yok kafayı dağıtacak şeylere odaklanmak en mantıklı kaçış yolu
İlgi manyağı bir cinsiyetsiniz
010 Yorumla
Soran+1 yılIlgi manyağı olsam 7 yıldır yalnız olmazdım. Şu sıralar öyleyim Sadece son 1 ay
Soran+1 yılSiz erkekler değilsiniz galiba
Soran+1 yılİlgiye düşkün olsam her şey farklı olurdu. burada ön yargıda bulunuyorsun sen şu an.
Soran+1 yılKötü bir şey demedin zaten sanki bi tavırla söyledin gibi geldi bana. 7 yıldır yalnızdım şu sıralar nolduğunu bilmediğim şeyler oluyor. Benim elimde değil yani bu durum.
Soran+1 yılInşallah ya teşekkür ederim
- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılSabredersen sen de sevilirsin
04 Yorumla
Soran+1 yıl7 yıldır sabrediyorum bir türlü olmuyor
- +1 yıl
Olur
Soran+1 yılBana iyi geldi bu kelime
- +1 yıl
Ne güzel işte bende buna sevindim
+1 yılsana yürüyene şans ver öyleyse
04 Yorumla
Soran+1 yılYürüyenler de aman ne sen sor ne ben söyleyeyim 😏
- +1 yıl
burcun ne
Soran+1 yılBalık
- +1 yıl
Aa burçtaşımm
Seni sevip boşluklarını doldurmak gerek
05 Yorumla
Soran+1 yılCümle güzelmiş
Bekle gelirler şimdi sevmeye
012 Yorumla
Soran+1 yılGelmez kimse
Soran+1 yılAbazalar sevmesin zaten aman
Soran+1 yıl☹☹☹☹
Soran+1 yılKuru kuru olmaz mı demek istiyorsun?
Soran+1 yılNe demek istiyorsun anlamadım
Soran+1 yılYa sen de ne terbiyesiz yazmışsın bu ne gıcık bi cümle
+1 yılYat uyu, uyanınca deccal haline dönersin.
01 Yorumla
Soran+1 yılKuzu gibiyim
+1 yılSeni de seven çıkar üzülme
02 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah ya
- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
m +1 yılBazen oluyordu artık olmuyor
12 Yorumla- +1 yıl
❤️
- +1 yıl
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYıllardır hasretim ben de
00 Yorumla
+1 yılEvet insan haliyle istiyor o hissiyatı
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı. Ne yazıkki istemekle olmuyor
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet olmuyor doğru
Bu çok normal. Kadınsın çünkü
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 920 cevap paylaştı. Hayır değilim istemiyorum da
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 959 cevap paylaştı. İnşallah bulursun
02 Yorumla
Soran+1 yılInşallah ya
- Kişilik & Karakter konusunda 624 cevap paylaştı.
+1 yılgel canım seveyim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın sevmez. Başka soru?
01 Yorumla
Soran+1 yılSenin tanıdığın kadın sevmiyormuş. Ben severim hem de çok güzel
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevilmek değil de sevmek istiyorum ya
06 Yorumla
Soran+1 yılSadece sevmek yetmiyor ki, sevdiğin de seni severse mis gibi.
Cevap sahibi+1 yılBen sevmeyi özledim sevebilsem yeter
Soran+1 yılNiye sevemiyorsun
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum denk gelmiyor
Soran+1 yılHe ben de o duyguyu bilmiyorsun sandım
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum sanırım
Gizli Üye(36-45)+1 yılSevgilinden mi ayrıldın?
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl?
Soran+1 yılSevgilim yok maalesef
Cevap sahibi+1 yılNe iş yapıyorsun
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılYasadim bunu
10 Yorumla
+1 yılİyi anlıyırum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılo duygu çok güzel gerçekten ya
00 Yorumla - Devamını Gör (22)
Devamını Gör(67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Duygusal boşluğa düşüyorum, sevilmek istiyorum. Siz de böyle misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer