Dindar bi insanım ve çoğu kişiye normal gelen şey bana anormal geliyor sorun bende mi?

O zaman bu sitede ne işin var diceksiniz ama o kadar değil. Yani sadece biriyle sevgili olmak baş başa bi yerlere gitmek. Flörtleşmek herkese normal ve güzel gelir. Ama bana bu tarz şeyler anormal geliyor ve bu yüzden yapmıyorum rahatsız hissederim diye. Doğru mu yapıyorum yanlış mı sizce
Dindar bi insanım ve çoğu kişiye normal gelen şey bana anormal geliyor sorun bende mi?
Cevapla