Beni kaybetmekten korkması için ne yapmam lazım :( ?

Sevgilimle 3 yıldır beraberiz. Onu sevdiğimi, bırakmıyacağımı da biliyo. Genelde mesaj atan benim. Ben mesaj atmadığımda en geç 2 gün içinde kendisi mesaj atıyor. Ama çok rahat takılıyor sinirlerimi bozmaya başladı.

Beni kaybetme korkusu yok. bu konuda ne yapabilirim ? :(
Beni kaybetmekten korkması için ne yapmam lazım :( ?
Cevapla