Kadınlar yüksek gelirli ama düşük ilgili biriyle evlenmeyi mi yoksa düşük gelirli ve yüksek ilgili bir kişiyle evlenmeyi mi ister?

Yani saygıdeğer hanımefendiler, çok kazanan ama işkolik veya sürekli yurtdışında olan bir eşi mi yoksa orta gelirli olup sürekli yanlarında ve yakınlarında olan bir eşi mi tercih ederler? 😊 Ben hem düşük gelirli hem de düşük ilgili yani kendi halinde biri olduğumdan evlenemeyecek olsam da insanların evlilik hayallerini ve eş ideallerini öğrenip herkes için en ideal eşi ve en mutlu evliliği dilemek bana iyi geliyor. 😊 Cevaplarınızı bekliyorum. 😊
Kadınlar yüksek gelirli ama düşük ilgili biriyle evlenmeyi mi yoksa düşük gelirli ve yüksek ilgili bir kişiyle evlenmeyi mi ister?
Cevapla